آیا امکان نصب پارکت لمینت روی سرامیک وجود دارد؟

نصب پارکت روی سرامیک

نصب پارکت روی سرامیک

آیا امکان نصب پارکت روی سرامیک وجود دارد؟ جواب کوتاه این سوال بله است. به صورت کلی پارکت لمینت بر روی هر سطح صاف قابل نصب است. اگر سطح زیرین لمینت ناصاف باشد، بعد از مدتی به کلیک لمینت‌ها آسیب می‌رسد و در نتیجه صدای آزار دهنده‌ای تولید خواهد شد. اگر سرامیک شما در وضعیت خوبی باشد و همچنین، سرامیک محکم و صاف باشد نصابان ما قادر به نصب پارکت لمینت بر روی سرامیک شما هستند. برای آشنایی با فرآیند خرید و آماده سازی محصول، به شما پیشنهاد می‌کنیم که مقاله‌ی راهنمای خرید پارکت لمینت را از دست ندهید! همچنین برای راهنمایی بیشتر می‌توانید با شماره‌ی ۰۲۱۸۸۵۴۳۴۰۹ تماس بگیرید.

ما در فروشگاه دیجی پالیزی همواره قصد داریم که بهترین خدمات را در ایران ارائه دهیم.

اگر به دنبال بهترین برندهای لمینت هستید به مقاله‌ی بهترین مارک پارکت لمینت مراجعه کنید و یا اگر به دنبال برندهای مقرون به صرفه هستید به مقاله‌ی پارکت لمینت ارزان قیمت مراجعه فرمایید.

نحوه‌ نصب پارکت

یکی از مهم ترین لوازمی که باید هنگام خرید پارکت بخرید زیرلایه یا فوم است.

فوم باعث می‌شود که هنگام قدم زدن روی لمینت، صدایی تولید نشود.

خرید و نصب این فوم جزو لوازم جانبی ضروری می‌باشد چرا که اگر پارکت را بدون فوم روی سرامیک و یا هر سطحی نصب کنید، هنگام قدم زدن روی لمینت یک صدای آزار دهنده‌ای تولید می‌شود. فرآیند نصب پارکت لمینت در فروشگاه دیجی پالیزی به این صورت است که شما سفارش خود را به صورت حضوری و یا آنلاین ثبت می‌کنید و محصول طی یک تا سه روز به آدرس شما ارسال خواهد شد. سپس همکاران ما با شما برای نصب و هماهنگی تماس خواهند گرفت و در نتیجه نصابان ما به آدرس شما در تهران حاضر شده و نصب را انجام خواهند داد. امیدواریم که این مقاله پاسخگوی نیاز شما باشد. همچنین اگر سوال و یا پیشنهادی در مورد پارکت لمینت دارید، می‌توانید با فروشگاه دیجی پالیزی تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمایی لازم را به شما ارائه دهند.

لطفا امتیاز دهید
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب مدیر سایت

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

    همین حالا سفارش دهید