قیمت موکت پروژه ای

قیمت موکت پروژه ای و مقرون به صرفه

موکت پروژه ای جزء آن دسته از موکت‌ هایی است که می‌تواند به زیبایی محیط کمک کند و جلوه خاصی را به فضای اطراف ما بدهد از این رو بسیاری از مشتریان و طرفداران موکت بدنبال قیمت موکت پروژه ای هستند . یکی از مقرون به صرفه ترین، محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع موکت ها را میتوان موکت پروژه ای دانست .

امروزه انواع کفپوش و موکت در بسیاری از طرح ها و مدل های گوناگون تولید می شوند. موکت ها یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین گونه های کف پوش هستند.

انواع موکت در فضاهای مختلف مانند اتاق خواب، دفتر کار، هتل ها و یا روی راه پله ها ی داخلی و دیگر مکان ها استفاده می شود . البته ناگفته نماند که موکت ها تنها برای مصارف مسکونی کاربرد ندارد و امکان استفاده از آنها در مکان های دیگری مانند سازمانها ، ادارات دولتی و خصوصی و یا حتی مهمان خانه ها نیز وجود دارد . یکی از انواع موکت ها ، موکت پروژه ای است که در ادامه به بررسی قیمت موکت پروژه خواهیم پرداخت.

معرفی موکت پروژه ای

موکت پروژه ای داراری اشکال متفاوتی از جمله مربع ، مستطیل و شش ضلغی میباشند  که معمولاً با رنگ بندی و طرح های گوناگون کنار هم دیگر قرار می گیرند.

اگر شما به دنبال یک موکت مقاوم هستید می توانید موکت پروژه ای را انتخاب کنید. نصب موکت پروژه ای بسیار ساده و آسان است. اما شما می‌توانید برای تمیز کردن موکت پروژه ‌ای از متخصصین این کار کمک بگیرید.

بهترین قیمت موکت پروژه ای 

قیمت موکت پروژه ای در برابر حجم و سطحی که توسط موکت پروژه ای برای شما پوشش داده می شود بسیار به صرفه است و در واقع قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. موکت های پروژه ه ای یکی از بهترین گزینه ها برای ساختمان های اداری هستند زیرا در اثر رفت و آمد زیاد آسیب چندانی به موکت وارد نمی شود.

یکی از نکاتی که شما باید در مورد قیمت موکت پروژه ای به آن توجه کنید. این است که قیمت موکت پروژه ای به دلیل فشردگی بالای نخ و کیفیت پشت آن نسبت به سایر مدل ها بالاتر است.

موکت پروژه ای

موکت پروژه ای

 

تامین موکت پروژه ای در متراژ بالا

همانطور که در بالا گفته شد موکت پروژه ای به موکت مدولار هم معروف است. موکت مدولار گونه‌ای از موکت ها است که در ابعاد کوچک و به صورت قطعات جدا از هم ساخته و تولید می شود. البته ناگفته نماند که ابعاد موکت پروژه‌ ای کاملاً استاندارد است.
ابعاد استاندارد موکت پروژه ای به شرح زیر است:
۴۰ سانتی متر در ۴۰ سانتی متر.
۵۰ سانتی متر در ۵۰ سانتی متر.
۶۰ سانتی متر در ۶۰ سانتی متر.
۹۶ سانتی متر در ۹۶ سانتی متر.
موکت های پروژه ای در اشکال غیر مربع هم تولید می شوند و ابعاد و اندازه های متغیر و متنوعی نیز دارند. البته ناگفته نماند که اگر شما می خواهید اشکال غیر از مربع نیز داشته باشید باید با کارخانه موکت پروژه ای هماهنگ شوید. شما می‌توانید برای تامین موکت در متراژ بالا از کارشناسان فروش دیجی پالیزی نیز کمک بگیرید.

فروش موکت تایل پروژه ای

شما میتوانید برای خرید موکت تایل پروژه ای از شرکت های مختلف نیز کمک بگیرید. شرکت دیجی پالیزی یکی از شرکت هایی است که در زمینه فروش موکت تایل پروژه ای  فعالیت می کند. شما می توانید برای سفارش موکت تایل به قسمت فروشگاه دیجی پالیزی مراجعه نمایید. دیجی پالیزی با پخش و عرضه طیف گسترده ای از معتبرترین برند های موکت و با بهره گیری از کادری مجرب و با تجربه تلاش می کند تا با ارائه خدمات عالی و خوب نیازهای متنوع مشتریان خود را برآورده سازد.

دیجی پالیزی یکی از بهترین فروشنده های انواع موکت های تایل است. همچنین دیجی پالیزی یکی از بزرگترین تامین کننده های انواع موکت در جهت امور پروژه‌ ای و متراژ بالا برای ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی است. البته ناگفته نماند که دیجی پالیزی با فروش اینترنتی محصولات خود گامی مهم در جهت رفاه مشتریان برداشته است. شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت سفارش خود را ثبت کنید. سیستم پشتیبان شرکت نیز از مرحله سفارش تا ارسال محصول و تحویل آن به صورت شبانه روزی در جهت رفاه و ارائه خدمات به مشتریان آماده پاسخگویی خواهند بود.

مشاهده کامل محصولات موکت پروژه ای بهمراه رنگبندی و لیست قیمت در سایت دیجی پالیزی

4.4 (88%) 15 votes
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب مدیر سایت

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

    همین حالا سفارش دهید