پارکت لمینت پروژه ای

پارکت لمینت پروژه ای

پارکت لمینت پروژه ای چیست :

پارکت لمینت پروژه ای در واقع از دسته محصولات متراژ بالا محسوب می شود که دارای کیفیت مناسب ولی رنگبندی محدود میباشد .

مثلا ممکن است مشتری برای یک پروژه تعداد بسیار زیادی از پارکت تک رنگ را برای متراژهای بالا بخواهد.

در این شرایط بعضی برندها قسمتی از محصولات خود را ارزان تر عرضه می کنند تا مشتری قدرت خرید یکجای محصول را داشته باشد.

بنابراین سایت ها  این محصول را به نام پارکت لمینت پروژه ای معرفی می کنند.

در این شرایط مشتری به راحتی می تواند انتخاب کند. در ادامه شرح خواهیم داد که پارکت لمینت پروژه ای چیست؟

پارکت لمینت

قبل از معرفی پارکت لمینت پروژه ای، ابتدا پارکت لمینت را به شما معرفی میکنیم. پارکت، کفپوش مناسبی برای منازل،ادارات، فروشگاهها و سالن های پذیرایی و غیره است. پارکت ها انواع مختلفی دارند. این کفپوش از چند لایه تشکیل شده است که پوشش محافظتی بسیار خوبی ایجاد می کند. زیبایی و حس طبیعی بودن فضا و آرامشی که به محیط می دهد، برای بیننده بسیار خوشایند است.

پارکت ها از چوب طبیعی و یا لایه های مصنوعی ساخته می شوند ، معمولا مشتری لمینت را ترجیح می دهد. زیرا نگهداری و طول عمر لمینت بیشتر است.

یکی از بهترین نوع پارکت ها، پارکت لمینت است. پارکت چند لایه ای، از کف ساختمان محافظت می کند و گرما و سرمای کف را تنظیم می کند. پارکت های لمینت در برابر فشار تاب تحمل بیشتری دارند.

 وقتی ساختمانی احداث می شود، گزینه کفپوش واحدهای آپارتمانی حتما مطرح می شود. در صورتی که مشتری به دنبال زیبایی مضاعف برای ساختمان خود باشد، از پارکت و بخصوص پارکت لمینت استفاده خواهد کرد. وقتی وسعت و متراژ کف زیاد باشد، پارکت لمینت پروژه ای گزینه بسیار مناسب و به صرفه ای است.

نصب پارکت لمینت پروژه ای

نصب پارکت لمینت پروژه ای

پارکت لمینت پروژه ای

در ایران برندهای زیادی از پارکت لمینت داریم و سایت های زیادی هستند که محصولات کارخانجات را معرفی می کنند. فروشگاه اینترنتی دیجی پالیزی با ارائه بهترین پارکت لمینت پروژه ای سعی دارد تفاوت عرضه خود را با سایر مراکز نشان دهد. این دسته از پارکت ها به راحتی نصب شده و سالها برای مشتری کار می کند. برای همین در بین مشتریان بسیار پرطرفدار است.

پارکت لمینت پروژه ای معمولا در یک رنگ خاص و تک وجود دارد. شاید به عنوان محصول درجه یک معرفی نشوند. ولی پیشنهاد دیجی پالیزی برای مشتری که به دنبال تعداد زیاد پارکت است، بسیار بجا و مناسب است.

چرا این محصول؟

پارکت لمینت پروژه ای، مقاومت زیادی در برابر فشار،گرما و سرما دارد. سایر کفپوش ها معمولا صنعتی و مصنوعی هستند. ولی پارکت لمینت یک لایه چوب دارد. وجود لایه چوبی، مزایای زیادی به پارکت لمینت می دهد. از یک نظر ضخامت پارکت را بیشتر می کند که در محیط های پر رفت و آمد بسیار کارآمد است. از طرفی به دلیل تنوع رنگ آن، زیبایی محیط را بیشتر خواهد کرد.

معمولا برای خرید پارکت لمینت پروژه ای، قیمت آن حرف اول را می زند. در سایت دیجی پالیزی اطلاعات کافی در مورد این محصولات به شما داده می شود. آنچه مشتری برای بررسی پارکت نیاز دارد، کشور سازنده، ضخامت پارکت و تعداد پارکت بر اساس متراژ محل است. با توجه به وسعت مکانی که قرار است پارکت در آن نصب شود، قیمت پارکت سنجیده می شود. بهترین انتخاب برای متراژهای زیاد، پارکت لمینت پروژه ای است که توسط مرکز پخش دیجی پالیزی به شما معرفی می شوند.

معرفی دیجی پالیزی

دیجی پالیزی از جمله سایت های اینترنتی است که خرید در آن بسیار آسان است. برای خرید از دیجی پالیزی کاربران حق انتخاب زیادی دارند. از محصولات پرکاربرد در این سایت، پارکت لمینت پروژه ای است. سایت دیجی پالیزی به عنوان مرکز پخش و فروش انواع پارکت به صورت نو و دست دوم فعالیت دارد. این مرکز با ارائه مناسب ترین قیمت برای محصولات خود و با دپوی بالای کالا، در حال خدمات رسانی به مشتریان عزیز است.

مشاهده کامل محصولات پارکت لمینت بهمراه رنگبندی و لیست قیمت در سایت دیجی پالیزی

لطفا امتیاز دهید
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب مدیر سایت

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

    همین حالا سفارش دهید