قیمت پارکت لمینت آرتا

قیمت پارکت لمینت آرتا

مقایسه قیمت پارکت لمینت آرتا با دیگر برندهای بازار :

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت پارکت لمینت آرتا چیست ؟

گروه صنعتی آرتا با قدمتی ۴۰ ساله توانسته است با امکانات و تجهیزات مدرن ، کنترل کیفیت دقیق ، مهندسان و پرسنل متخصص در راستای خودکفایی در زمینه های مختلف صنعتی بالاخص تولید صنایع چوبی پیشرو باشد. در واقع تمامی بازار ایران در مقابل لمینت با کیفیت و قیمت مناسب ، گزینه‌ی آرتا را به شما معرفی خواهند کرد. البته این به معنای کیفیت پایین این محصول نیست. همچنین تولیدات متنوع این شرکت در حوزه محصولات چوبی شامل ام دی اف خام و ام دی اف روکش شده است، که تنوع کم نظیر و کیفیت مثال زدنی دارد .

پارکت لمینت چیست ؟

پارکت لمینت از جمله پرطرفدارترین و محبوب‌ترین نوع کفپوش می‌باشد .

اغلب در کفپوش منزل از آن استفاده می‌کنند.

لمینت‌ها دارای مزیت‌های بسیاری هستند .

از جمله ی آن ها سهولت در نصب آن، هزینه بسیار مناسب و مقاومت بالا می باشد .

این عوامل سبب جلب توجه بسیاری از کاربران شده است.

این محصول در ضخامت و جنس مختلفی تولید و عرضه می‌شود که شما با توجه به خواست خود می‌توانید گزینه مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

این عوامل میتوانند در قیمت پارکت لمینت آرتا تاثیر گذار باشند .

در مقاله ای به بررسی تخصصی انواع پارکت لمینت چوبی پرداخته ایم شاید این مطلب نظر شما را جلب نماید .

برای مشاهده روی آن کلیک نمائید .

پارکت چوبی چیست :

پارکت‌های چوبی نوعی لایه‌های مسطح و تخت هستند که جنس آنها از چوب درختان است و برای پوشاندن کف منازل و یا ساختمان‌ها استفاده می‌شوند. استفاده از این کفپوش‌ها از قرن‌ها قبل در اروپا رواج داشته و بعدها در سطح جهان مورد توجه قرار گرفته بطوری که خرید و فروش آنها حتی به کشورهای دوردست جهان نیز رسیده است. در حال حاضر از چوب درختان متعددی جهت ساخت و تولید پارکت استفاده می‌شود. از جمله : چوب بلوط ، چوب درخت کاج ، زبان گنجشگ ، بامبو و افرا .

طرز استفاده از پارکت به این صورت است که در ابتدا با استفاده از چسب‌های مخصوص، کف محل مورد نظر به دقت، می‌چسبانند. سپس در مرحله بعد، پس از خشک شدن چسب‌های بکار رفته و سفت شدن لایه‌های پارکت، سطوح بیرونی آنرا که روی آن قرار دارند را سابیده و بعد لاک می‌زنند تا صاف شود. (البته عمل لاک زدن این کفپوش‌های چوبی را هر چند سال یکبار، جهت برق انداختن و نو شدن سطح آنها می‌توان انجام داد که توسط کارشناسان توصیه می‌شود.)

کفپوش لمینت بدلیل کاربرد مشابه ای که با پارکت دارد به آن پارکت لمینت نیز گفته می‌شود .

از مواد ترکیبی ساخته می‌شوند که یکی از آنها چوب است.

عمدتا جنس اصلی این محصول را HDF مخفف عبارت (Hard Density Fiberhood ) تشکیل می‌دهد.

هر چند از نظر ظاهری ممکن است بنظر بیاید که این دو محصول شبیه به هم هستند اما تفاوت‌های اساسی بین این دو هست. در حقیقت با ورود کفپوش پارکت لمینت به بازارهای جهان، کم‌کم خرید و استفاده از پارکت‌های چوبی کمتر شد تا جایی که امروزه به گفته بسیاری از کارشناسان، در بسیاری از کشورهای جهان، لمینت کف جای پارکت‌های چوبی را گرفته و به دلیل مزایای فراوانی که این کفپوش‌ها برای مصرف‌کنندگان دارند، بسیاری از مردم امروزه این نوع کفپوش‌ها را ترجیح می‌دهند.

مهمترین مزایا و تفاوت‌های پارکت لمینت با پارکت‌های چوبی :

  • داشتن طرح‌های متنوع و مختلف
  • بر خلاف پارکت‌ها که از جنس چوب هستند، جهت نصب پارکت لمینت نیاز به استفاده از چسب نیست. اینکار توسط شیارهایی خاص که دور لمینت هستند و به آنها کلیک می‌گویند، انجام می‌شود. یعنی این شیارهای بین پارکت لمینت‌هایی که کنار هم قرار داده می‌شود. اصطلاحا بصورت نر و ماده در هم ققل می‌شوند.
  • دوام زیاد
  • به دلیل قرار دادن فوم زیر سطح لمینت، پس از نصب معمولا مقدار زیادی از انتقال صدا به طبقه پایین جلوگیری می‌شود .
  • هزینه کم نصب در مقایسه با نصب پارکت
  • عدم صدمه دیدن کف اتاق بخاطر استفاده نکردن از چسب هنگام نصب
  • سهولت جمع آوری و نصب مجدد
  • مقاومت بالا در برابر آب و یا خراش اجسام نوک تیز
  • سرعت بالاتر نصب در محل مورد نظر نسبت به پارکت
  • تنوع فوم‌های بکار رفته
  • مناسب بودن برای بسیاری از مراکز از جمله سالن‌های ورزشی

قیمت پارکت لمینت های آرتا از لحاظ اقتصادی هم بسیار به صرفه است .

لمینت‌های آرتا علاوه بر کیفیت فوق‌العاده و درجه یک، در مقایسه با همتایان خارجی خود، قیمتی ارزان‌تر و مقرون به صرفه دارند . به عنوان نمونه، در مقایسه با پارکت لمینت های ترکیه ای و آلمانی ، که از بهترین تولیدکنندگان پارکت لمینت در جهان هستند ، قیمت پارکت لمینت آرتا تقریبا ۶۰% قیمت لمینت آلمانی و کمتر از نصف قیمت لمینت ترکیه ای است.

2 (40%) 1 vote
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب مدیر سایت

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

    همین حالا سفارش دهید