۱۰ اصول و روند طراحی دکوراسیون حمام

طراحی دکوراسیون حمام

طراحی دکوراسیون حمام

در این مقاله قصد داریم به روند و اصول طراحی دکوراسیون حمام بپردازیم تا انتها با ما همراه باشید.

سال گذشته تقریبا برای همه ، خانه ها معنای جدیدی پیدا کردند. اتاق های غذاخوری به محیطی برای انجام کارهای اداری در منزل، فضای نشیمن به نقطه کانونی هر خانه و حمام ها به فضایی برای عقب نشینی و استراحت تبدیل شدند. برای اینکه بتوانیم اطلاعاتی راجع به آنچه کارشناسان درباره‌ی حمام‌ها به عنوان مقصد اصلی عقب نشینی و استراحت شدند، در اینجا چندین نکته‌ی طراحی دکوراسیون سرویس های بهداشتی را مورد بررسی قرارداده‌ایم.

۱- فضای ورودی

سازماندهی و طراحی دکوراسیون حمام و دستشویی شما می تواند پیچیده باشد. غالبا آن ها کوچکترین اتاق هایی هستند که بیشترین وسایل از قبیل حوله ها، لوازم تمیزکننده و یا مواد مراقبت های پوستی و … را دارند.

یک طراح دکوراسیون داخلی به نام Linda Hayslett از شرکت L.H. Designs می گوید: “استفاده از طاقچه ها در حال افزایش است و فقط برای دوش یا وان نیست.

” وی افزود: ” هرچه فضای ذخیره سازی بیشتر باشد ، بهتر است. کابینت فضای زیادی را اشغال می کند ، بنابراین افزودن حفره ها می تواند یک روش جالب برای نمایش کرم ها و جواهرات زیبا باشد. ”

همچنین میتوان با در نظر گرفتن گوشه ای در دو طرف سینک روشویی مکانی برای نگهداری لوازم بهداشتی یا گیاهان دوستدار رطوبت زیبایی فضا را دوچندان کرد، این روند را در فضای خود به کار دهید. برای دوز بیشتری از شخصیت ، این قسمت را با کاشی ، رنگ یا کاغذ دیواری پررنگ کنید.

۲- تجربه سفارشی

آنچه در حمام هتل مورد علاقه شما یا شیک ترین خانه همسایه شما وجود دارد لزوماً مناسب فضای شما و ساکنان آن نخواهد بود و به همین دلیل است که طراحی دکوراسیون داخلی و یافتن راه حل هایی که برای سبک زندگی شما مناسب باشد توصیه می شود. یک طراح دکوراسیون منزل، برگان جین با این موضوع موافق است و خاطرنشان می کند که یکی از مکانهایی که از نزدیک می توان آن را مشاهده کرد ، نحوه انتخاب مالکان خانه برای چیدمان و لباسهای بهداشتی است. جین توضیح می دهد: “مشتریان من شروع به پرسیدن سوالاتی بر اساس نیازهای شخصی خودشان می كنند. “به طور کلی ، به نظر می رسد مردم بیشتر به فکر استقرار وسایل جانبی هستند.

هنگامی که از یک طراح برای طراحی دکوراسیون حمام و دستشویی خود کمک می گیرید، فراموش نکنید که نه تنها چگونه از نظر زیبایی با آن ارتباط برقرار می کنید بلکه نحوه عملکرد آن را برای سبک زندگی خود نیز در نظر بگیرید. اگر سال ۲۰۲۰ چیزی به ما آموخته است ، ایده خانه به همان اندازه مربوط به نحوه عملکرد ما در یک فضا است که به احساس ما نیز می پردازد.

۳- میز توالت های به روز

امروزه میزهای توالت فقط برای مسواک زدن نیست بلکه به عنوان عنصری برای دکوراسیون فضا مورد توجه است.

طراح ویتنی پارکینسون می گوید: “به طور کلی ​​کیزهای توالت برای یک بازآفرینی مجدد در سال ۲۰۲۱ است. طراح جولیا میلر نیز موافقت می کند و خاطرنشان می کند که دستشویی های حمام که بیشتر شبیه قطعات مبلمان هستند در کانون توجه قرار خواهند گرفت. به واحدهای بزرگ فکر کنید که تقلید از بوفه های مدرن اواسط قرن یا بوفه های لوئیس XIV فرانسوی عتیقه را تغییر داده اند تا همه راحتی های مدرن حمام قرن ۲۱ را در خود جای دهند.

۴- استفاده از کاشی ها در دکوراسیون حمام

اگر یک ماده وجود دارد که مترادف با عبارت “حمام” باشد ، آن کاشی است. همیشه به دلیل مقاوم بودن در برابر آب ، طراحان و صاحبان خانه به طور یکسان پتانسیل طراحی را که حتی در سودمندترین گزینه های کاشی نیز وجود دارد تشخیص می دهند. رمز موفقیت زیبایی شناختی همه چیز در این الگو است.

هایسلت می گوید: “کاشی پنی دوباره تازه و مدرن شده است.” طراحان از آن برای ساختن الگوهای مدرن و جالب استفاده می کنند که به آن کمک می کند احساس سنتی خود را متزلزل کند. میلر موافق است. من فکر می کنم امسال شاهد تعداد زیادی از کاشی های دوش منحصر به فرد و الگوی پشت صفحه باشیم. کاشی قهرمان ناشناخته حمام است و فکر می کنم سال ۲۰۲۱ بسیاری از کاربردهای جالب و جالب کاشی و سنگ را برای ما به ارمغان بیاورد.

۵- سینک روشویی معلق

حمام هایی که فضای کمی دارند به لطف افزایش محبوبیت ابن نوع سینک ها ، در سال ۲۰۲۱ شاهد افزایش عملکرد و زیبایی خواهند بود.

طراح Zoe Feldman توضیح می دهد: “یک سینک معلق راهی عالی برای به حداکثر رساندن فضای یک حمام کوچک است.”

با آزاد کردن فضای زیر سینک روشویی، فضای خود را بالا می برید و در نتیجه بزرگتر به نظر می رسد. سینک روشویی شما با از بین بردن پایه آن ، به معنای یک فرصت دیگر برای لمس یک ترند دکوراسیون داخلی منزل است

۶- جعبه کمک های اولیه

بعد از بیش از یک دهه زندگی در آپارتمان ها ، من فکر کردم که این جعبه کمک های اولیه زشت اما ضروری است که شما باید آنهارا در خانه خود اشته باشید.

همفری، طراح دکوراسیون داخلی می گوید: “من هر وقت خانه جدیدی را طراحی می كنم یا بازسازی می كنم كابینت دارو به حمام اضافه خواهم كرد.”

“به طور معمول من مدل های داخلی را انتخاب می کنم ، که تمیزتر و مدرن تر از سبک هایی که همه چیز در سطح نصب شده باشند. آنها یک روش ارزان قیمت و مناسب برای افزودن فضای ذخیره سازی مفید به حمام های کوچکتر هستند. ”

۷- استفاده از فلزات در دکوراسیون حمام

پتینه کلمه ای است که شما در طراحی آن زیاد می شنوید و در ابتدا ، کل مفهوم می تواند نوعی گیج کننده باشد.با این وجود همه طرفداران طراحی دکوراسیون داخلی می دانند که چند قطعه ای که جذابیتی فرسوده دارند باعث زنده شدن هر اتاق می شود و سرویس های بهداشتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

پارکینسون می گوید: “برای سال ۲۰۲۱ ، پیش بینی می كنم كه فلزات زنده در وسایل حمام ، به ویژه قطعات سخت افزاری استفاده شود.

“فلزاتی از قبیل برنج ، پودر ، عصر برنز و پاتینا ، بدون جلا ، به زیبایی با گذشت زمان ، آنها را به یک افزودنی عالی در فضاهای سنتی و مدرن تبدیل می کند.”

۸- پوشش دیوارها در دکوراسیون حمام

گمان می شود که دیوارهای گچی ممکن است در تمام خانه ها در سال ۲۰۲۱ وجود داشته باشد ، اما ایده این روش تزئینی را در فضاهای کوچکتر مانند یک دفتر کار آرام و یا حدس می زنیم! فلدمن می گوید: “پدیوارهای گچی راهی عالی برای خلاقیت در حمام است.”

“شما می توانید از رنگ استفاده کنید و آن را به یک ماده متنوع برای طراحی تبدیل کنید.”

بافت منحصر به فرد گچ به شما کمک می کند تا احساس “زندگی کردن” در بسیاری از موارد را احساس کنید. گچ یک روش عالی برای بیرون کشیدن دنج بودن یک اتاق است.

۹- استفاده از چوب طبیعی

با وجود متریال های فلزی ، چینی و کاشی ، جای تعجب نیست که گاهی اوقات حمام ها ممکن است کمی از نظر عفونی مورد توجه بیشتر باشند ، به خصوص وقتی که پنجره ای وجود نداشته باشد. یک راه عالی برای بالا بردن فاکتور گرما در فضای خود یافتن راهی برای ترکیب چند عنصر طبیعی مانند چوب در طرح دکوراسیون آن فضا است.

همفری می گوید: “به تازگی ، من دیوارهای چوبی را به حمام برای مشتریان و خانه خودم آورده ام.”

“به نظر می رسد بسیار از دیوار خشک سفید گرما می بخشد، و وقتی با وسایل حمام با صفحات تمیز و کاشی های مدرن جفت می شود، مدرن به نظر می رسد. چوب سرو خصوصاً گزینه مناسبی است زیرا به دلیل رطوبت تاب نمی یابد و بوی بسیار خوبی دارد. ”

۱۰٫ وان های مستقل

جین در این باره می گوید: “با وجود استرس سال ۲۰۲۰ ، ایجاد آرامش آبگرم در خانه هرگز اهمیت بیشتری نداشته است.”

“یک حمام طراحی شده با خطوط تمیز و سادگی می تواند تضاد راحتی را در شلوغی زندگی روزمره ایجاد کند. انحنای وان های مستقل از نظر بصری و زیبایی تسکین دهنده است و صاحبان خانه مجبورند از این جنبه های آرامش در مکان های جوان سازی استقبال کنند.”

بیشتر بخوانید : مهم ترین نکات در بازسازی خانه های قدیمی

لطفا امتیاز دهید
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب مدیر سایت

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

    همین حالا سفارش دهید