چگونگی تمیز کردن پاف مبل

چگونگی تمیز کردن پاف مبل

پاف مبل چیست؟

پاف مبل نوعی مبل کوچک است که جایی برای تکیه دادن ندارد و پایه هایش مشخص نیست.از پاف مبل ها میتوان به عنوان یک سبک روستایی در محیط های مدرن و امروزی استفاده کرد. پاف مبل میتواند بخشی از مبلمان منزل شما باشد یا با برداشتن رویه ی مبلیشان از آنها به عنوان جلو مبلی،زیر پایی،نیمکت و … استفاده کرد. از پاف مبل ها میتوان در سراسر منزل مانند آشپزخانه ،اتاق خواب،اتاق پذیرایی و .. استفاده کرد. ریشه استفاده از پاف مبل ها به دوران امپراطوری عثمانی مربوط میشود آن زمان از پاف به عنوان مبل مرکزی استفاده میشد که تکه ای چوب را با کوسن های رنگارنگ تزیین میکردند. پاف مبل ها قرن هجدهم از امپراطوری عثمانی وارد اروپا شدند و در فرانسه و انگلیس مورد استفاده قرار گرفتند.

استفاده صحیح پاف مبل:

  • صندلی برای نشستن در فضاهای مشترک: در بعضی از فضاها ممکن است فقط یک مکان برای نشستن وجود داشته باشد پاف مبل گزینه ی مناسبی برای این مکان هاست.
  • استفاده از پاف مبل به عنوان زیر پایی: ایده و استفاده اصلی از پاف ها به عنوان زیرپایی برای استراحت پاهاست.
  • پاف مبل ها محلی برای ذخیره: در اتاق های نشیمن یا اتاق خواب ها به مکانی برای ذخیره سازی نیاز دارید؛ مانند ذخیره سازی اسباب بازی کودکان، کنترل ها و ….
  • پاف مبل های لولا دار بهترین انتخاب برای شما هستند تا در ذخیره سازی وسایل به شما کمک کنند و البته زیبایی خاصی به فضای شما میدهند.
  • استفاده از پاف مبل برای صرفه جویی در فضای اتاق: اگر همیشه برای صرفه جویی در فضای اتاق خود تلاش کرده اید پاف ها میتوانند بهترین انتخاب شما باشند.
  • پاف یا نیمکت: معمولا پافی که ارتفاعش کمتر از مبل های شماست به عنوان میز قهوه استفاده میشود. پاف هایی که بزرگتر هستند به عنوان میز همه کاره مورد استفاده قرار میگیرند که میتوانند جای مناسبی برای گذاشتن سینی قهوه، کتاب، مجله و … باشند.
  • ایجاد فضایی شاد و دوستانه با پاف: پاف های کوچک با روکش رنگارنگ میتواند سطحی صاف برای کودکان در حال بازی که روی زمین نشسته اند باشد،و پاف های بزرگ میتواند برای دورهمی های دوستانه و بازی کردن مثل شطرنج، تخته نرد و .. باشد.استفاده از پاف نه تنها به فضای اتاق شما لطمه ای وارد نکرده بلکه باعث زیبایی اتاق شما نیز میشود.
  • پاف ها مناسب برای استراحت: در بسیاری از خانه ها پاف ها به عنوان صندلی راحتی در کنار مبلمان قرار میگیرند. پاف ها هم میتوانند محلی برای گذاشتن پاها باشند هم محلی برای نشستن و استراحت کردن.

برای مشاهده انواع پاف در طرح و رنگ های مختلف روی نوشته کلیک نمائید.

نکاتی در مورد تمیز کردن پاف مبل ها :

به توصیه فروشندگان در هنگام خرید توجه کنید:

در هنگام خرید پاف مبل ها، فروشندگان معمولا نکاتی را به شما توصیه میکنند که در مورد نوع پارچه و شرایط شست وشو میباشد که باید در هنگام شست و شو آنها را رعایت کنید وگرنه ناخواسته به پاف هایتان آسیب وارد میکنید.

به برچسب های روی پاف توجه کنید:

اگر در هنگام خرید به شما دستور العمل داده شود در ان به صورت کامل توضیح داده شده است.

اگر روی پاف ها برچسب وجود داشت میتوانید اطلاعاتی در مورد نحوه ی شست و شو، دمای مناسب برای شست و شو و مواد مناسب برای شست و شو را در مورد پاف ها یا مبلمانی پارچه ای به دست بیاورید،که با علامت اختصار نمایش داده میشوند.

بیشتر بخوانید: کاربرد پاف چیست؟ برای مشاهده این مقاله کاربردی روی نوشته کلیک نمائید.

علامت های اختصاری شست و شو:

w: میتوانید این محصول را با آب شست و شو دهید.

WS: این محصول با آب و مواد شوینده های مایع یا بخارشوی و شوینده های خشک قابل شست و شو است.

S: این محصول با آب قابل شست و شو نیست و باید از شوینده های خشک استفاده کرد.

O: از مواد ارگانیک ساخته شده و باید با اب سرد شسته شود.

X: نمیتوانید از مواد شوینده یا آب استغاده کنید و فقط باید با  برس نظافت کنید.

5 (100%) 1 vote
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب مدیر سایت

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

    همین حالا سفارش دهید