تفاوت جنس کاغذ دیواری و پوستر در چیست؟

پوستر دیواری

تفاوت پوستر دیواری با کاغذ دیواری چیست؟

پوستر دیواری مثل کاغذ دیواری یک دیوار پوش با یک سری تفاوت است که توجه همه طراحان داخلی را به خود جلب کرده است. پوسترها دارای بیش از ۱۰ هزار طرح متنوع  با رنگبندی دلخواه است از مزیت های انتخاب پوستر این است که شما میتوانید براساس طرح رنگ و مدل دلخواهتان و متناسب با محیط مورد نظر پوستر را سفارش دهید و مهمتر اینکه در هر مکانی که نصب شود آن مکان را به یک مکان هنری و زیبا تبدیل خواهد کرد و تفاوت اصلی دیگر پوستر عدم ترک خوردگی روی دیوار، یکپارچگی مناسب طرح بر روی دیوار، نصب آسان، و طول عمر بالای پوستر است.

بهترین فضا برای نصب پوستر بزرگترین دیوار در آن مکان است.

یکی دیگر از مزایای پوستر برای خونه هایی که خیلی بزرگ نیست هم این است که میت وانند پوستر دیواری با طرح های عمق دار انتخاب کنند مانند مناظر دریا ساحل و جنگل باعث می شود تا فضای شما بزرگتر به نظر برسد.

برای انتخاب مناسب پوستر چه نکاتی را باید رعایت کرد:

۱ ) از رنگ مشکی زیاد در انتخاب طرح به علت کاهش کیفیت پوستر استفاده نشود.

۲ ) در انتخاب پوستر به عمودی یا افقی بودن دیوار و تصویر توجه داشته باشین زیرا تصویر عمودی ، افقی یا افقی به عمودی تبدیل نمیشود زیرا باعث کشیدگی در تصویر شده و تصویر را دفرمه میکند و جلوه زیبای پوستر را از دست میدهد پس دقت داشته باشید برای طرح افقی تصویر افقی و برای طرح عمودی تصویر عمودی انتخاب فرمایید. یکی دیگر از مزیت های پوستر این است بعد از چند وقت استفاده به راحتی میتوان آن را از دیوار جدا کرد و تغییر داد.

تفاوت پوستر و کاغذ دیواری:

۱ ) تفاوت در اندازه و قاب بندی بین پوستر و کاغذ دیواری است. پوستر به صورت پازل است قطعه قطعه در کنار هم قرار می گیرد و تصویری کامل را خلق می کند ولی کاغذ دیواری به صورت رول هست و تکرار یک الگو به کل دیوار است.

۲ ) جنس بین کاغذ دیواری و پوستر متفاوت است. پوستر نازک تر از کاغذ دیواری است ولی در عین حال مقاوت بیشتری دارد.

۳ ) هزینه پوستر کمتر و به صرفه تر از کاغذ دیواری است.

۴ ) نصب آسان و دقیق پوستر که مانند پازل در کنار هم قرار میگیرند.

قیمت پوستر به چند عوامل بستگی دارد:

۱ ) میزان ضخامت کاغذ پوستر

۲ ) ارتفاع و عرض پوستر

۳ ) نوع و جنس کاغذ پوستر که از انواع مختلفی مانند چرم، مات ، براق و ….. است.

* توجه داشته باشید برای انتخاب پوستر، پوستر با کیفیت را انتخاب کنید زیرا برای مدت زمان زیادی قرار است استفاده شود و همچنین در حین نصب دچار پارگی و یا زدگی نشود.

جهت مشاهده زیباترین و با کیفیت ترین پوستر دیواریها روی نوشته کلیک نمائید.

لطفا امتیاز دهید
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب مدیر سایت

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

    همین حالا سفارش دهید