محصولات جدید موکت ظریف مصور

موکت جدید ظریف مصور

رونمایی از موکت جدید ظریف مصور

با هدف توسعه محصولات و با در نظر گرفتن میزان رضایت و بررسی نیاز مصرف کنندگان شرکت ظریف مصور در پاییز ۱۳۹۹ خانواده جدیدی از محصولات خود را در گروه محصولات تافتینگ و نمدی به بازار معرفی می نماید. موکت جدید ظریف مصور در طرح و رنگ های بسیار زیبا وارد بازار شده است و این محصولات دارای کیفیت بسیاری بالایی هستند.

در این خانواده ۲ محصول ویژه تافتینگ با بافت لوپ به نام های صحرا و مونترال و ۳ محصول نمدی در غالب کالکشن دایموند شامل مدل های ویدا،دیانا و رایکا ارائه می گردد.

محصول مونترال دارای بافت لوپ، و بافته شده از نخ پلی پروپلین است که باعث می شود دوام و پایداری بالایی داشته باشد و به همین خاطر مناسب استفاده در مکان های پرترددی همچون محیط های اداری و مسکونی و فضاهایی مانند آشپزخانه،راهروها و نشیمن است. استفاده از رنگ های درخشان و خاص در محصول مونترال باعث به وجود آمدن تنوع رنگی متفاوت در این محصول شده است. تنوع رنگ بالای این محصول (۹ رنگ) به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که آن را به راحتی با دیگر وسایل دکوراسیون خود مانند پرده و مبلمان ست کنند. در دیگر محصول جدید تافتینگ با نام صحرا نیز از طیف رنگ های منحصر به فردی استفاده شده است که زیبایی چشم نوازی را در سطح ایجاد می کند.

برای مشاهده انواع پرده زبرا روی نوشته کلیک نمائید.

دیگر محصولات جدید ظریف مصور

در گروه محصولات نمدی کالکشن دایموند با سه محصول رایکا، ویدا و دیانا ارائه شده است. این محصولات با توجه به نتایج تحقیقات انجام شده در بازار ایران و با در نظر گرفتن نیاز مصرف کننده و با بهره گیری از نظر متخصصین حوزه دکوراسیون طراحی و تولید شده اند. این کالکشن با الهام از محصولات سابق ظریف مصور و با استفاده از پالت رنگ های محبوب در دکوراسیون تولید شده است که از نظر دوام و پایداری در جایگاه ممتازی قرار دارد. تعداد رنگ های بالا برای هر محصول رایکا (۷رنگ )،ویدا(۷رنگ )و دیانا(۴ رنگ) باعث می شود این محصولات با هر سبک دکوراسیونی از کلاسیک تا مدرن ست شوند. شرکت ظریف مصور همواره در تلاش است که با اضافه نمودن محصولات جدید و مدرن به سبد محصولات خود متناسب با سبک زندگی ایرانی، امکان انتخاب های متنوعی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ موکت را چگونه انتخاب کنیم؟

لطفا امتیاز دهید
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب مدیر سایت

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

    همین حالا سفارش دهید