کاربرد موکت تایل در فاصله گذاری اجتماعی

موکت تایل

موکت تایل :

در این مقاله نقش و کاربرد موکت تایل در فاصله گذاری اجتماعی را بررسی می کنیم.

با وقوع شرایط بحرانی، اصناف مختلف وظیفه دارند به منظور فراهم کردن بستر مبارزه با بحران کووید ۱۹، همه ی توان خود را به کار گیرند. ما خود را در دنیای جدید می بینیم که در آن فاصله گذاری اجتماعی ضروری است. بطور قابل درک، دشوار است که در لحظه، زندگی کنیم و دائماً از اعمال خود آگاه باشیم، زیرا همه ما به لحاظ جسمی و فیزیکی در زندگی روزمره خود با هم حرکت می کنیم. برخی از عادت های عمیق و مادام العمر ما در مورد تصمیمات سرپایی و رفتارهای عمومی و محل کار ممکن است نیاز به تغییر داشته باشد و یک تلنگر ناخودآگاه از طریق طراحی، تکنیک مناسبی برای دولت ها، مقامات محلی و شرکت ها است تا در هنگام تلاش برای تاثیرگذاری بر رفتارهای ناسازگار انسانی، به آن نیاز دارند.

از طریق طراحی، می توانید این تلنگر ناخودآگاه را به افراد در فضاهای عمومی و تجاری تقدیم کنید و به آنها کمک کنید تا با تغییر محیط، به رهنمودهای فاصله گذاری اجتماعی پایبند باشند. به گونه ای که فرآیندهای شناختی اتوماتیک مطابق با نتیجه دلخواه شوند. این به معنای طراحی خام یا یک اندازه متناسب با همه رویکردها نیست، ابزار رسیدن به هدف مورد نظر بسیار است!

این مقاله به بررسی این مساله می‌پردازد که چگونه می توان از ایده طراحی موکت تایل و امکانات طراحی خلاقانه استفاده کرد تا به طور موثر فضاهای کاری شخصی و مناطق را با “دیواره ‌ای پنهان” و مسیرهایی برای پیداکردن راه در مناطق مشترک تعریف کند.

ایجاد بستری ایمن:

در برخی از کشورها، شهروندان موظف هستند که در هر زمان یک یا دو متر فاصله با سایر افراد در خارج از خانه خود داشته باشند. اما فارغ از بیماری همه گیر، همه انسان ها احساس ذاتی خود را از فضای شخصی دارند که در آن احساس امنیت و محافظت از نزدیکی با دیگران می کنند. ایجاد فضای امن شخصی در حال حاضر از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اما همیشه در محیط های دفتر باز افزایش رفاه شخصی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیشتر ببینید: برای مشاهده انواع موکت تایلی در طرح ها و رنگ های مختلف روی نوشته کلیک نمائید.

موکت های رولی:

با استفاده از طراحی موکت های رولی سفارشی، مانند نمونه های زیر که برای طراحی محیط داخلی پروژه استفاده شده است می توان از ترکیب رنگ ها و اشکال متضاد برای ایجاد “دیوارهای پنهان” در اطراف مناطق خصوصی در فضاهای مشترک استفاده کرد.

تصور این ایده در هر دفتر، کتابخانه، مدرسه، کافه یا سایر مکان های عمومی آسان است.

لایه های بالا به منظور برآورده کردن نیازهای خاص فاصله گذاری اجتماعی و همچنین مناسب بودن برای اتاق و مبلمان ساخته شده اند.

استفاده از موکت تایل:

انتخاب شگرف ما از موکت تایل، روش مناسبی را برای تلفیق مفهوم ناخودآگاه از طریق طراحی خلاقانه ارائه می دهد. با توجه به این که این موکت تایل ها تقریباً در هر رنگ، طرح، ساختار، کیفیت و شکل موجود هستند، می‌توان هر طرح قابل‌تصور، برای مثال در پروژه های هتلی، با دادن انگیزه به مشتریان برای راه رفتن در یک مسیر خاص پذیرش هتل تا آسانسورها و اتاق ‌های مهمان و یا مناطق استراحت را ایجاد کنیم که برای ایستادن در فضای داخلی طراحی شده‌اند و البته نصب موکت تایل خلاقانه به همان اندازه در فضای شخصی، مناطق و مسیرها در محیط های اداری و سایر فضاهای عمومی تأثیرگذار هستند.

از نظر تجاری، مفهوم کاملا انعطاف پذیر موکت تایل به شما امکان می دهد تا در صورت تغییر نیازها در طول زمان، طراحی خود را به روز کنید و موکت تایل های جداگانه را جایگزین کنید، بدون آنکه لزوماً یک منطقه کفپوش را جایگزین کنید.

لطفا امتیاز دهید
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب مدیر سایت

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

    همین حالا سفارش دهید