شرکت فلورپن دارای چه محصولاتی میباشد؟ | ویژ گی های پارکت لمینت فلورپن

شرکت فلورپن

معرفی شرکت پارکت لمینت فلورپن :

شرکت فلورپن یکی از دو شرکت بزرگ چند ملیتی هلدینگ Hayat است که در سال ۱۹۶۹ در استانبول تاسیس شد .

عمده تولیدات این شرکت اعم از : ورقه های MDF  خام و یا با روکش ملامین ، انواع کفپوش لمینت ، MDF های مقاوم در برابر آتش و رطوبت ، انواع پنل های رنگی ، لانه زنبوری ، براق و پنل های درب مورد نیاز در صنعت ساخت و ساز ، دکوراسیون داخلی و مبلمان می باشد .

مهمترین ویژگی های پارکت لمینت شرکت فلورپن

✔️ دوام و مقاومت بالای پارکت لمینت فلورپن

✔️ تنوع رنگ بالای محصولات فلورپن

✔️ نصب سریع و آسان پارکت لمینت فلورپن

✔️ ساخت شده از مواد درجه یک

✔️ نگهداری آسان پارکت لمینت فلورپن

✔️ مقرون به صرفه بودن پارکت لمینت فلورپن

 

در مقاله ای به آموزش نصب پارکت لمینت پرداخته ایم شاید این نوشته بتواند به شما کمک کند برای مشاهده روی آن کلیک نمائید.

صادرات محصولات شرکت فلورپن

فلورپن با دانش ، تجربه و ظرفیت بالای تولید و با اتکا به نیروی کاری حدود ۵۷۰۰ کارگر و کارمند ، محصولات خود را به بیش از ۹۶ کشور دنیا از آمریکا تا چین صادر می‌کند . از میان ۵۰۰ شرکت صنعتی و برتر ترکیه فلورپن ، رتبه‌ی ۳۶ام برترین شرکت ترکیه را به خود اختصاص داده است . شرکت فلورپن دارای ۱۸ کارخانه تولیدی در ۷ کشور دنیا است و در ترکیه در شهرهای کاستامونو ، آدانا ، بالیکسیر ، سامسون و تارسوس انواع MDF را تولید می‌کند همچنین در خارج از ترکیه و در کشور رومانی انواع پنل های درب ، در بوسنی و هرزگوین کاغذهای بسته بندی ، در بلغارستان انواع تخته های چوبی ، در روسیه MDF ، در آمریکا و ایتالیا تخته‌هایی از خرده چوب و تراشه های چوب را تولید می‌کند .

 

محصولات شرکت فلورپن

این شرکت سالانه ظرفیت تولید ۷۰ میلیون متر مربع کفپوش لمینیت ، ۵٫۸ متر مکعب پنل های چوب و ۱۹٫۵ میلیون پنل درب را دارد ، این شرکت رتبه اول این صنعت در ترکیه را به خود اختصاص داده است و روزانه نیاز بیش از ۳۰۰۰ مصرف کننده خانگی و صنعتی را با بیش از ۵۰۰ کامیون به نقاط مختلف دنیا صادر می‌کند . شرکت فلورپن در راستای جهانی شدن خود گواهی نامه های معتبری را در زمینه کیفیت و اصالت محصول کسب کرده است که از مهمترین آنها می توان به گواهینامه کیفیت ISO 9001، گواهینامه ایمنی و بهداشت ایمنی OHSAS 18001، گواهینامه مدیریت انرژی ISO 50001، گواهینامه نظارت محصولات جنگلی FSC و گواهینامه ی معتبر CARB Phase2  که  توسط انجمن معتبر WKI  اعطا شده است را به همراه گواهینامه های بسیار دیگر اشاره کرد .

 

4 (80%) 1 vote
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب admin-modir

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

    همین حالا سفارش دهید