شرکت رنگسازی نیپون

رنگ نیپون

تاریخچه شرکت رنگسازی نیپون

شرکت رنگ نیپون در سال ۱۸۸۱ توسط آقای موتکی جوجیرو در ژاپن تاسیس شد و امروزه به عنوان بزرگترین تولید کننده رنگ در آسیا و دومین در جهان شناخته شده است. اين شركت بنیان گذار اولین کارخانه رنگسازی در ژاپن و به عنوان تولید کننده ی بین المللی پیشرو رنگ دنیا رشد کرده و بر این باور است که مشتریان عامل موفقیت آنها در طی قرن گذشته بوده اند.

براساس عملیـات برون مرزی گسترده که در طی نیم قرن گذشته به اجرا در آورده اند ، مصمم هستند که نقش غالب و بر جسته ای در یک اتحادیه ی چند ملیتی اصیل بدون مرز را ایفا کنند. “رنگ نیپون ” نامی فراگیر در سراسر جهان خواهد شد.

“شرکت رنگسازی نیپون و ایرانیان ” در سال ۲۰۱۵ با سرمایه گذاری ۱۰۰ در صد خارجی تاسیس شد و در حال حاضر پیشرو صنعت رنگ و پوشش های صنعتی در ایران می باشد. محصولات رنگ نیپون با بهره گیری از گسترده ترین شبکه توزیع و فروش در سراسر کشور، به راحتی در دسترس همگان قرار دارند. سنت دیرینه ی ما در کیفیت و نوآوری همواره پایدار است و طیف محصولات پیشرفته ی تکنولوژیکی و تعقیب تعالی بیانگر آن است.

معرفی انواع رنگ های شرکت نیپون:

رنگ آکریلیک نیم براق ویژه

این محصول از بهترین رزین آکریلیک آب پایه تهیه شده است و با برخورداری از چسبندگی عالی، غیر قابل اشتعال، قدرت پوشش فوق العاده برای رنگ آمیزی سطوح گچی، سیمانی و آجری ساختمان به کارمی رود.

رنگ آکریلیک مات ویژه

ایـن محصـول از بهترین رزین آکریلیک آب پایه تهیـه شده است و با بـرخورداری از چسبندگی عالی، غیر قابل اشتعال، قدرت پوشش فوق العاده برای رنگ آمیزی سطوح گچی، سیمانی و آجری ساختمان به کارمی رود. از آکریلیک مات برای سطوح داخلی و خارجی استفاده می شود.

رنگ آکریلیک مات

این محصول از بهترین رزین آکریلیک آب پایه تهیه شده است و با برخورداری از چسبندگی مناسب، غیر قابل اشتعال، قدرت پوشش خوب برای رنگ آمیزی سطوح گچی، سیمانی و آجری ساختمان به کارمی رود.

 

 

رنگ نیم پلاستیک ممتاز مات

از نوع رنگ های بر پایه رزین کوپلیمر P V A با پوشش عالی برای رنگ آمیزی داخل و به ویژه سقف ساختمان بکار می رود.

رنگ نیم پلاستیک كلاسيك

از نوع رنگ های بر پایه رزین کوپلیمر P V A با پوشش مناسب برای رنگ آمیزی داخل و به ویژه سقف ساختمان بکار می رود.

رنگ روغـنی براق

از نـوع رنگ های آلکیدی هوا خشک، با رنـگ بنـدی متـنوع، قابلیـت پوشـش و چسبندگی عالی ، مقـاوم در بـرابر سایـش و حـلا ل های هیدروکربنی، رطوبت و شرایـط مختـلف آب و هوایی می باشـد و بـرای حـفـاظت و رنـگ آمیـزی داخل و خارج ساختمان، سطوح چوبی و فلزی بکار می رود.

رنگ روغـنی مات

از نـوع رنگ های آلکیدی هوا خشک، با رنـگ بنـدی متـنوع، قابلیـت پوشـش و چسبندگی عالی ، مقـاوم در بـرابر سایـش و حـلا ل های هیدروکربنی، رطوبت و شرایـط مختـلف آب و هوایی می باشـد و بـرای حـفـاظت و رنـگ آمیـزی داخل و خارج ساختمان، سطوح چوبی و فلزی بکار می رود.

رنگ آستری اپوکسی

رنگ آستری اپوکسی بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید، به عنوان رنگ آستری با کیفیت عالی برای جلوگیری از زنگ زدن و مقاومت شیمیایی سطوح و محافظت سطح بکار می رود.

رنگ کوره ای

با خاصیت چسبندگی و پوشش مناسب، خشک شدن سریع، بدون بو، با براقیت مناسب برای رنگ آمیزی سطوح گچی، سیمانی وآجری داخل ساختمان بکار می رود. به عنوان آستری از رنگ آکریلیک مات ۸۰۰ و برای رنگی کردن از خمیر های پلیتکس استفاده کنید. این رنگ بعد از یک هفته قابل شستشو است.

رنگ مومنتو

این رنگ دارای جلوه کاغذ دیواری بوده که دیوار معمولی را به یک شاهکار فوق العاده بدل نموده و آن را متمایز می سازد. این رنگ دارای میزان پایین ترکیبات آلی فرار بوده و فاقد هرگونه سرب، جیوه، کروم و یا فلزات سنگین می باشد. جلوه خاصی به دیوارها بخشیده و پوشش مجلل و با شکوهی را ایجاد می نماید.

بیشتر ببینید: برای مشاهده قیمت و طرح و رنگ های نیپون روی نوشته کلیک نمائید.

آموزش نصب و اجرای رنگ نیپون مدل مومنتو

 

ویژگی های رنگ نیپون مدل مومنتو

  • رنگ با جلوه ای ویژه در دو نوع بافت دار مات(الگانت) و بدون بافت درخشان و براق(اسپارکل) می باشد.
  • دوام و ماندگاری فوق العاده
  • رنگ با جلوه ویژه (جایگزین کاغذ دیواری)
  • قابل استفاده بر روی سطوح داخلی
  • اجرای آسان
  • مقاوم در برابر اشعه UV
  • مقاومت مناسب در برابر کثیف شدن، گچی شدن، پوسته شدن
  • چسیندگی فوق العاده
  • ضد قارچ و کپک
  • مقاومت مناسب در برابر رطوبت و خوردگی
  • قابل شستشو
  • رنگ بندی متنوع
  • بافت دار و بدون بافت

لازم به ذکر است که رنگ مومنتو هیچکدام از مشکلات کاغذ دیواری اعم از عمر کوتاه، سختی اجرا و تعمیر و اجرای مجدد دشوار را ندارد.

بیشتر بخوانید : طرح و مدل کاغذ دیواری را چگونه انتخاب کنیم؟

 

3 (60%) 3 votes
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب مدیر سایت

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

    همین حالا سفارش دهید