بهترین چمن مصنوعی مدارس

بهترین چمن مصنوعی مدارس

چمن مصنوعی مناسب برای مدارس باید دارای استانداردهای زیر باشد:

۱ – دیتکس بالا
۲ – ساختار فلامنت ویژه و مقاوم سازی شده
۳– لایه زیره و بکینگ مقاوم و با دوام
۴– ارتفاع و تراکم متناسب با نوع کاربری

ورزش جایگاه والایی در امر تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان دارد و یکی از اصلی ترین راه ها برای ترغیب و ایجاد انگیزه برای تحصیل میباشد. محیط های آموزشی در سال های گذشته دچار رشد کیفی و کمّی در تمامی جوانب شده‌اند. گسترش فضاهای ورزشی در سطح حرفه ای را می‌توان در دور افتاده‌ترین نقاط کشور نیز شاهد بود. چمن مصنوعی به عنوان پوششی مناسب برای مدارس، تغییرات شگرفی را به وجود می‌آورد. هزینه‌های ایجاد، توسعه، نگهداری و بازسازی زمین‌های چمن طبیعی بسیار سرسام آور و سنگین می‌باشد. کمتر مجموعه آموزشی را می‌توان پیدا کرد که از عهده این مخارج برآید.

مزایای چمن مصنوعی

مزایای غیر قابل انکار چمن مصنوعی مناسب برای مدارس نسبت به پوشش های دیگر رایج در مدارس، سبب شده تا کاربرد این محصول زیبا با شتاب بالایی در کشور رایج گردد. همواره به کاربران چمن مصنوعی در مدارس توصیه می‌گردد تا نیازها و انتظارات خود از چمن مصنوعی را اولویت بندی کرده تا به بهترین نتیجه گیری و انتخاب برسند. شاید بد نباشد نیم‌نگاهی به محصولات چمن مصنوعی مناسب برای مدارس دیجی پالیزی بی‌اندازید. به طور کلی، تأمین ۲ ویژگی زیبایی، لطافت و ظاهر طبیعی از یک سو و ویژگی مقاومت، دوام و طول عمر از سوی دیگر در کنار یکدیگر کاری بسیار سخت است.

برای افزایش عمر چمن مصنوعی چه کاری انجام دهیم؟

برای افزایش عمر و پایداری چمن مصنوعی مناسب برای مدارس در برابر فرسایش ناشی از کاربرد مستمر، سنگین و دراز مدت، میتوان از ماسه سیلیس استفاده کرد. ماسه سیلیس به میزان ۵ تا ۱۰ کیلوگرم در هر متر‌مربع (بسته به نوع و میزان کاربری) داخل چمن ریخته می‌شود. با این کار فضای خالی میان فیلامنت ها پُر شده و سبب می‌شود فیلامنتها به صورت قائم،عمودی و استوار قرار بگیرند. در این حالت، اصطکاک میان فیلامنت ها به حداقل رسیده و از شکسته و جویده شدن آن جلوگیری می‌شود.

همچنین سطح لایه زیره (بکینگ) پوشیده میشود و از آسیب تابش نور خورشید و پرتوی فرابنفش و تماس اشیاء تیز و سخت در امان می‌ماند. ماسه سیلیس وزن سنگینی داشته و سبب می‌شود چمن در محل خود به صورت ثابت و بی حرکت بماند و با فعالیت های فیزیکی سنگین، جا به جا و کشیده نشود. عاری بودن از فلزات سنگین مانند سرب و …، مواد حساسیت زا، مواد سمی و تهدید کننده سلامت انسان و محیط زیست از مهم ترین الزامات چمن مصنوعی مناسب برای مدارس می‌باشد.

مشاهده کامل محصولات چمن مصنوعی بهمراه قیمت در سایت دیجی پالیزی

4.7 (93.33%) 3 votes
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب مدیر سایت

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

    همین حالا سفارش دهید