بهترین انتخاب کاغذ دیواری

انتخاب کاغذ دیواری

انتخاب کاغذ دیواری مناسب:

کاغذ دیواری از طرح ها و رنگ های بی شماری برخوردار است و برای انتخاب کاغذ دیواری باید اصولی را رعایت کنید که متناسب با دکوراسیون منزل به نظر برسد.

۱) متراژ یکی از اصول کاغذ دیواری است که نسبت به ابعاد پذیرایی و اتاق خواب باید کاغذ دیواری مناسبی انتخاب شود اگر ارتفاع سقف تا کف هر دو مکان اتاق و پذیرایی کوتاه است بهتر است که از کاغذ دیواری راه راه با رنگ روشن استفاده شود تا ارتفاع کف تا سقف بلند تر دیده شود و همچنین اگر ارتفاع سقف و کف بلند تر است باید از رنگ های تیره استفاده شود تا تناسب را در خانه ایجاد کند. در مقابل اگر عرض دیوار کوتاه است می توانید از کاغذ دیواری راه راه افقی استفاده کنید تا دیوار عریض تر شود.

در مقاله ای طرح و مدل کاغذ دیواری را چگونه انتخاب کنیم؟ پرداخته ایم این مطلب می تواند شما را برای انتخاب بهتر راهنمایی کند برای مشاهده روی آن کلیک کنید .

۲) قبل از خرید کاغذ دیواری چند طرح و رنگ را در نظر خود روی دیوار تجسم کنید و یک نتیجه مشخص و مناسب را پیدا کنید تا بتوانید کاغذ دیواری مناسب را انتخاب کنید.

۳) نوع متریال به کار رفته در ساخت کاغذ دیواری نیز از اصول کاغذ دیواری می باشد. کاغذ دیواری در چندین جنس مختلف با قابلیت های متفاوت در بازار موجود است. در زیر به چند متریال اشاره خواهد شد:

  • Vinyl: قابل شستشو با دستمال مرطوب و مایع تمیز کننده کاغذ دیواری
  • Heavy vinyl pvc: قابل شستشو با مایع و اسکاچ و مقاوم در برابر ضربه
  • Non woven: قابلیت شستشو فقط با دستمال خشک

شما عزیزان برای انتخاب انواع کاغذ دیواری در طرح های مختلف با متریال متفاوت می توانید از سایت دیجی پالیزی سفارش دهید برای مشاهده انواع کاغذ دیواری روی نوشته کلیک نمائید.

 

لطفا امتیاز دهید
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب مدیر سایت

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

    همین حالا سفارش دهید