پارکت لمینت آرتا

پارکت لمینت آرتا

معرفی شرکت پارکت لمینت آرتا :

شرکت پارکت لمینت آرتا همواره سعی بر این موضوع داشته است که با ایجاد اشتغال و بکارگیری از تجربه و دانش متخصصین داخلی و استفاده از به روزترین ماشین آلات و دستگاه های جهانی اقدام به تولید بهترین پارکت لمینت ایرانی کند ، تا از این طریق پاسخگوی حسین انتخاب مشتریان در بازار و صنایع مربوط باشد .

تاریخچه گروه صنعتی آرتا

گروه صنعتی آرتا با الهام از اندیشه های بلند و خلاق بنیانگذاران آن در سال ۱۳۵۹ با احداث کارخانه آرتا موکت پا به عرصه تولید گذاشت و فعالیت‌های خود را در بخشی از صنایع نساجی به سرعت گسترش داد تا اینکه با تأسیس شرکت های آرتا الیاف در سال ۱۳۷۰ و آرتا تاک در سال ۱۳۷۳ و آرتا تافت در سال ۱۳۷۵ توانست محصولاتی از قبیل انواع نخ‌های پلی پروپیلن و پلی آمید و موکت های تافتینگ و چاپی را تولید و به موفقیت های بزرگی نائل شود .

در جهت رشد و توسعه فعالیت ها با احداث شهرک صنعتی اختصاصی در مقیاس چهل هکتار در استان اردبیل شروع به ساخت کارخانجات متعددی از جمله کارخانه آغشته سازی کاغذ با نام آرتا دکور که در لمیناسیون ورق های MDF و HDF مصرف می‌شود اشاره کرد ، همچنین کارخانه تولید پارکت لمینت که با نام آرتا کلیک به بازار عرضه می شود از دیگر فعالیت های مهم گروه صنعتی آرتا  به حساب می آید . تولید محصول پارکت لمینت که برای اولین بار در ایران توسط این گروه انجام می گیرد بسیار با کیفیت بوده و از استانداردهای ملی و بین المللی تبعیت می کند .

آرتا کلیک

گروه صنعتی آرتا با قدمتی ۴۰ ساله و بهره وری از امکانات و تجهیزات مدرن و گردهم آوری کادری مجرب در مجموعه آرتا پلاست اقدام به تولید اولین پارکت لمینت ایرانی با نام تجاری آرتا کلیک تحت لیسانس کمپانی یونیلین بلژیک در استان اردبیل نمود . شرکت آرتا برای جلب رضایت و کسب اطمینان کامل شما مشتریان عزیز در هنگام خرید پارکت لمینت آرتا ، این برند لمینت ایرانی اقدام به گارانتی کردن محصولات خود و اعطای برگه ضمانتنامه ۱۰ ساله برای مصرف کنندگان در محیط مسکونی و ۵ ساله در محیط های اداری نموده است .

 

برای مشاهده ی آموزش نصب پارکت لمینت روی آن کلیک کنید.

ویژگی پارکت لمینت آرتا

✔️ دارای نشان استاندارد ملی و نشان استاندارد اروپاییϲϵ

✔️ مقاوم در برابر سایش مطابق استاندارد AC5 , AC4

✔️ قابل استفاده برای مصارف گرمایش از کف (سیستم آبی)

✔️ مقاوم در مقابل نور ، رطوبت ، گرما

✔️ ضد موریانه و حشرات موذی به دلیل استفاده از رزین در ساختار HDF

✔️ دارای ضمانت ۱۰ ساله طبق استانداردهای تعریف شده AC5

✔️ دارای ضمانت ۵ ساله طبق استانداردهای تعریف شده AC4

✔️ نوآوری در طرح و رنگ مطابق با تکنولوژی روز دنیا

✔️ قابل دسترس و ارسال در سرتا سر نقاط ایران

✔️ نصب سریع و نگهداری آسان

ضمانت نامه پارکت لمینت آرتا

این محصول دارای ۱۰ سال ضمانت برای مصارف مسکونی و ۵ سال ضمانت برای مصارف اداری و تجاری می باشد . درصورت هرگونه مشکل مطابق با مندرجات مشروح کارت گارانتی گروه صنعتی آرتا نسبت به رفع و ارائه پارکت لمینیت سالم با همان طرح یا طرح مشابه با ارزش ریالی یکسان اقدام خواهد نمود . با تشکر از حسن انتخاب شما گروه صنعتی آرتا این محصول را با قابلیتهای مشروح ارائه نموده است :

مقاومت در فرسودگی :

سطوح ورقه های پارکت لمینیت آرتا با تمام ظرافت و زیبایی در برابر فرسایش مقاوم می باشد . ( فرسایش سطح به ایجاد نقاط فرسوده ، بزرگتر از ۱ سانتی متر مربع گفته می شود . )

مقاومت در رنگ پریدگی :

سطوح پارکت لمینیت آرتا مقاوم در برابر رنگ پریدگی ناشی از قرار گرفتن در معرض پرتوهای غیرمستقیم خورشید یا نورمصنوعی عادی مقاوم می باشد .

مقاومت در برابر لکه :

سطوح پارکت لمینیت آرتا در برابر لکه های ریخته شده بر روی آن مقاوم می باشد .

انسجام و استحکام اتصال :

پارکت لمینیت آرتا را می توان تا سه بار جدا نموده و مجددا نصب کرده و برای تعویض قسمتهای آسیب دیده به راحتی جدا نمود .

ناحیه بکارگیری پارکت لمینیت کلیک مطابق استاندارد اروپایی EN133291685 جهت استفاده در محیط های خصوصی و عمومی است . طبقه کاربری آن ۳۱/۲۳ می باشد و این بدان معناست که کفپوش را می توان در محیط های خصوصی با تردد زیاد و در محیط های عمومی با فرسایش متعادل به کار گرفت . جهت استفاده بهتر و افزایش طول عمر کاربردی محصول در حفظ ونگهداری و تمیز نگه داشتن آن نهایت سعی خود را به عمل آورید.

نکات مهم در نصب پارکت لمینت آرتا

* نصب می بایستی توسط نصاب مجاز و مطابق استاندارد تعریف شده انجام گیرد .

* نگهداری صحیح و نکات تردد رعایت گردد .

* ارزش ریالی کفپوش های نصب شده محفوظ خواهد بود .

 

مواردی که این محصول شامل گارانتی و ضمانت نخواهد بود :

* خطا در مراحل نصب یا صدمات ناشی از حمل و ناهموار بودن سطح محل نصب پارکت لمینت مطابق با گزارش کارشناس گروه صنعتی آرتا

* حوادث استفاده نادرست و نامناسب و اشتباه از محصول ، نظیر ایجاد خراش و ایجاد بریدگی در سطح توسط اجسام تیز و برنده ، ضرب دیدگی یا افتادن اجسام سنگین ، برآمدگی یا صدمه ناشی از سائیدگی توسط اجسامی نظیر شن و ماسه

* عدم رعایت روش های نحوه استفاده ، تمیز کاری ، اقدامات احتیاطی و بالاتر بودن میزان تردد از شرایط تعریف شده

* ریختن و راکد ماندن آب روی سطح و نشط آب به سطوح پایینی محصول و شستن آن با  مواد شوینده شیمیایی

4 (80%) 1 vote
1
برچسب ها :
نویسنده مطلب admin-modir

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • پگاه
    5 سال پیش

    پارکت لمینت آرتا برای فضاهای مسکونی فقط مناسب یا فضاهای اداری و تجاری هم قابل نصب و اجرا میباشند ؟

همین حالا سفارش دهید