نحوه چیدمان پارکت با مبلمان

ست کردن پارکت با مبلمان

نحوه ست کردن پارکت با مبلمان چگونه است؟

همیشه کفپوش در زیبایی و جذابیت منازل نقش بسیار مهمی ایفا کرده است. قصد داریم در این مقاله نحوه ست کردن پارکت با مبلمان را بررسی کنیم.

انتخاب پارکت چوبی مناسب و هماهنگ با مبلمان بسیار بسیار اهمیت دارد. به عنوان مثال حتی یک پارکت چوبی بسیار گران قیمت اگر با وسایل و مبلمان منزل هماهنگ نباشد، می تواند منزل شما را خیلی عادی و بعضاً زشت جلوه دهد. انتخاب مبلمان بر اساس کفپوش راحت تر است از هماهنگ کردن کفپوش با مبلمان منزل. بنابراین اگر می خواهید برای منزل خود پارکت صد در صد چوبی ویا پارکت-لمینیت مناسبی انتخاب کنید، قبل از هر چیز به موارد ذیل توجه فرمایید.

استفاده از رنگ های متفاوت:

توجه داشته باشید رنگ پارکت و یا پارکت-لمینیت شما باید با مبلمان شما متفاوت باشد.

وقتی تضاد رنگی ایجاد می کنید فضایی چشم نواز در منزل خود خلق می کنید. به عنوان مثال پارکت صد در صد چوب ساخته شده از درخت بامبو با مبلمان ماهگونی بسیار بسیار هماهنگ است.

بافت های مختلف را با هم ترکیب کنید:

ایجاد تنوع در استفاده از بافت های مختلف در طراحی داخلی، منزل شما را شگفت انگیز می کند. به عنوان مثال اگر پارکت های چوبی و یا پارکت-لمینیت شما صیقل و براق است از مبلمانی استفاده کنید که بافتی برجسته و زبر داشته باشد ویا بالعکس. برای دیگر طرح های پارکت هم به همین صورت تضاد را رعایت کنید.

بیشتر بخوانید : نگهداری پارکت چوبی به روشی اصولی و آسان

تم رنگی مشخصی را دنبال کنید:

رعایت دو مورد بالا در امر دکوراسیون داخلی شرط لازم است ولی کافی نیست. سعی کنید تمامی وسایل منزل شما از لحاظ رنگی از یک تم مشخص پیروی کنند. به عنوان مثال اگر تم رنگی منزل شما سیاه و سفید است و مبلمان شما سیاه و یا تیره است، سعی کنید پارکت چوبی و یا پارکت-لمینیت خود را سفید و روشن انتخاب کنید. دنبال کردن یک تم رنگی مشخص هماهنگی بسیار زیبایی به دکوراسیون داخلی منزل شما می بخشد.

 

لطفا امتیاز دهید
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب مدیر سایت

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

    همین حالا سفارش دهید