چند نکته درباره دکوراسیون اتاق کار در خانه

دکوراسیون اتاق کار در خانه

دکوراسیون اتاق کار در خانه

حتما شما در دوران کرونا خیلی به دکوراسیون اتاق کار در خانه فکر نکرده اید. مطمئناً ، داشتن یک دفتر کار در خانه ایده خوبی خواهد بود ، اما همیشه این امر به عنوان دومین شرکت یا فضای کار محسوب می شود. اما خواه یک اتاق کامل برای اختصاص دادن به کار خود داشته باشید و یا یک گوشه کوچک بین اتاق نشیمن و آشپزخانه خود ، به هر حال در این دوران یک اتاق کار در خانه ضروری است. روند کار از خانه به این زودی ها از بین نمی رود ، بنابراین ممکن است بخواهید “تغییر دکوراسیون دفتر کار” را بخشی از ضرورت های ۲۰۲۱ خود قرار دهید.

به همین جهت ، تعداد بی شماری از کارشناسان طراحی دکوراسیون اداری پیش بینی های خود را در مورد روند کار در خانه که اکنون باید بدانید به اشتراک می گذارند.

۱- جایی برای نشستن

شما در یک محیط شرکتی زندگی نمی کنید ، بنابراین خانه شما نباید آن حس را منعکس کند. در عوض ، میز کار شما باید همان صندلی ای باشد که برای میز غذاخوری خود در نظر گرفته اید. این به فضا کمک می کند تا احساس راحت تری داشته باشید. همچنین هنگامی که تعداد افراد برای صرف شام بیش تر از حد نفرات میز غذاخوری هستند، جایگاه اضافی فراهم می کند.

۲- استفاده از رنگ های شاد

“قرنتینه بودن در خانه با یکنواختی خاصی همراه است. و گپ های پر سر و صدا با همکاران و یک محیط دفتر الهام بخش را از دست خواهیم داد. با دانستن اینکه مدتی طولانی تر در این مرحله هستیم ، ۲۰۲۱ دعوت نامه ای است برای ایجاد شادی و نشاط بیشتر در دکوراسیون اتاق کار در خانه شما با یک پالت شاد و پر جنب و جوش. دقیقاً مانند دکوراسیون بقیه قسمت های خانه. ما انتظار داریم شاهد افزایش لهجه های رنگارنگ اتاق کار خانه ، از فرش های با رنگ های بسیار شاد گرفته تا صندلی های بیانیه ای باشیم.

بیشتر ببیند: برای مشاهده انواع مفرش دستبافت و ماشینی روی نوشته کلیک کنید.

۳- صلح و آرامش

در سال ۲۰۲۱ ، وقتی افراد بیشتری با بسیاری از اعضای خانواده یا هم اتاقی هایی که در خانه از راه دور کار می کنند ، آنها به دنبال سرمایه گذاری در راه هایی هستند که باعث کاهش صدای مزاحم می شود. در حالی که هدفون های نویز دار ممکن است لوازم جانبی دکوراسیون دفاتر خانگی سال جدید باشند ، برخی ممکن است در پنجره های دو جداره یا سه جداره یا سایر روش های عایق صدا مانند فرش یا صفحات صوتی سرمایه گذاری کنند.

۴- اتاق کار دنج

۲۰۲۱ دفاتر خانگی را به عنوان یک عنصر اصلی در خانه مدرن مستقر می کند. این اتاق به عنوان یک نقطه کانونی از آشپزخانه سبقت می گیرد. با تأکید بر سلامتی کار ، طراحان دکوراسیون داخلی فضاهایی ایجاد می کنند که بر طبیعت و ماده خنثی تمرکز دارند.

۵- نور

امروزه دکوراسیون دفاتر خانگی برای سال ۲۰۲۱ باید توجه ویژه ای به کنفرانس ویدیویی داشته باشد. دو ویژگی مهم که باید به آنها توجه کنید شامل نورپردازی و پس زمینه شماست. اتاق کار خانه خود را روشن کنید تا در مکالمه ویدئویی بهترین حالت را داشته باشید. این به معنای روشنایی از چند جهت برای جلوگیری از سایه است ، بنابراین شما همیشه می توانید آماده حضور جلوی دوربین باشید.

۶- دیوارها

از آنجا که کار در خانه کارهای حرفه ای و شخصی را تسریع می کند ، ما می توانیم از فضای اتاق کار خانه خود به عنوان راهی برای تقویت ارتباط در حالی که از هم دور هستیم استفاده کنیم. من پیش بینی می کنم که در سال ۲۰۲۱ ، اتاق کارهای خانگی به طور عمدی برنامه ریزی شده و در نظر گرفته شود. مانند یک دیوار گالری افسانه ای یا یک قفسه کتاب فوق العاده. انعکاس سبک ، ارزش ها و هر چیزی که ما را به وجد می آورد مهمتر از هر زمان دیگری است.

۷- تعادل زندگی کاری

از جمله مناطقی که فرصتهای مراقبت از خود را تقویت می کنند بیش از هر زمان دیگری دفاتر خانگی هستند. از دیوارهای گیاهان و چراغ های خورشید گرفته تا فرش هایی با بافت زیبا ، مشتری ها به دنبال فضاهایی هستند که به آنها کمک کند کار ، بازی و استراحت کنند. دفاتر خانگی به تکامل خود ادامه خواهد داد ، اما ما می بینیم که مشتریان همچنان به عناصر طراحی دکوراسیون داخلی اهمیت می دهند که حداکثر مراقبت از خود را در حالی که به آنها در حفظ بهره وری کمک می کند ، به حداکثر می رسانند.

ببشتر بخوانید: ۱۰ اصول و روند طراحی دکوراسیون حمام

4.6 (91.43%) 7 votes
0
نویسنده مطلب مدیر سایت

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

    همین حالا سفارش دهید