بهترین رنگ کفپوش لمینت کدامست؟

بهترین رنگ کفپوش لمینت

بهترین رنگ کفپوش لمینت برای خانه:

انتخاب بهترین رنگ کفپوش لمینت برای سالن پذیرایی یکی از نکات مهمی است که می توان پیش از انتخاب و یا خرید کفپوش لمینت به عنوان کفپوش خانه در نظر گرفت.به دلیل حساسیت این موضوع برای بسیاری از افراد سئوالاتی مطرح می شود از جمله اینکه برای سالن یا اتاق پذیرایی کفپوش لمینت تیره بهتر است یا روشن؟ و یا اینکه از کفپوش لمینت براق یا مات در پذیرایی خانه نصب و استفاده شود؟ و سئوالات دیگری از این قبیل که هر یک به خوبی نشان دهنده تنوع انتخاب برای خریداران از نظر رنگ و طرح های این کفپوش ها در بازارهای ایران و جهان است.

در زمان انتخاب بهترین رنگ پارکت به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

نکته مهمی که هنگام انتخاب بهترین رنگ کفپوش لمینت برای پذیرایی بایستی مدنظر داشته باشید این است که رنگی که شما برای پذیرایی تان می پسندید ممکن است که دارای ضریب اصطکاک سایشی مناسبی نباشد که ما توصیه می کنیم رنگ را فدای این موضوع نکنید.

رنگی مشابه رنگ انتخابی خود اما با یک ضریب اصطکاک سایشی بالاتر انتخاب کنید.

موضوع انتخاب بهترین رنگ پارکت برای پذیرایی و یا برای اتاق خواب، محل کار و… از موضوعاتی است که نیاز به دقت و همین طور ظرافت خاصی است .

اگر این موضوع برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است و در انتخاب این موضوع دچار مشکل شده اید از دکوراتورهای حرفه ای که دارای تجربه بالا در این موضوع هستند می توانید مشاوره بگیرید.

فروشگاه اینترنتی دیجی پالیزی با داشتن نمایندگی از برندهای مختلف و همین طور مشاوران حرفه ای در زمینه دکوراسیون آمادگی خدمت رسانی به تمام مشتریان محترم می باشد.

راهنمای انتخاب بهترین رنگ کفپوش لمینت:

انتخاب رنگ کفپوش در دکوراسیون داخلی منزل تاثیر زیادی می گذارد.

کفپوش ها سطح بسیار وسیعی را به خود اختصاص می دهند.

به همین خاطر، اگر به درستی انتخاب نشوند، زیبایی دکوراسیون شما را تحت شعاع قرار خواهند داد.

یکی از فاکتورهای تعیین کننده در انتخاب کفپوش، رنگ آن است که اهمیت بسیار زیادی هم دارد.

این خیلی مهم است که یک کفپوش با رنگ مناسب برای خانه خود انتخاب کنید.

شما باید برای پیدا کردن بهترین گزینه در مورد مدل ها و رنگ های مختلف تحقیق کرده باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

تعادل در رنگ ها:

اگر در طراحی دیوارهای منزل از کاغذ دیواری تیره با طرح و نقش استفاده کرده اید، بهتر است کفپوش و لمینت شما رنگ روشنی داشته باشد و طرح آن نیز خلوت باشد تا دکوراسیون به تعادل برسد. عکس این موضوع نیز صادق است، به این معنی که اگر دیوارها روشن هستند، بهتر است رنگ کفپوش را کمی تیره تر در نظر بگیرید تا فضا بی روح نشود. استفاده همزمان از یک رنگ به خصوص در انتخاب دیوارپوش و کفپوش فضای شما را بیش از حد دلگیر یا بیش از حد بی روح می کند و اصلا توصیه نمی شود.

پس بهتر است تعادل را در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع کغپوش لمینت

ابعاد فضا:

دیگر موردی که باید در هنگام انتخاب رنگ در نظر داشته باشید، اندازه فضا می باشد.

اگر فضای مورد نظرتان که قرار است برای آن کفپوش انتخاب کنید، کوچک است، ترجیحا به سراغ کفپوش های روشن تر بروید. انواع روشن تر نور را منعکس کرده و فضا را دلباز و بزرگ نشان می دهند. اگر فضا به اندازه کافی بزرگ هست، می توانید از کفپوش هایی با رنگ تیره تر در طراحی داخلی آن استفاده کنید.

با این روش می توانید محیط را صمیمی تر شکل دهید.

رنگ مبلمان و دکور منزل:

آخرین نکته ای که می تواند در انتخاب بهترین رنگ کفپوش لمینت به شما کمک کند، توجه به رنگ های به کار رفته در مبلمان و وسایل منزل است. به هر حال، در نهایت قرار است مبلمان شما روی سطح کفپوش قرار بگیرند و خیلی مهم است که با هم تناسب رنگ مناسبی داشته باشند.

برای ست کردن رنگ کفپوش با مبلمان خود بهتر است چند درجه اختلاف بین رنگ آن ها در نظر بگیرید.

چرا که انتخاب رنگ مشابه برای مبلمان و کفپوش به بی روح شدن فضای منزل تان منجر خواهد شد.

 

لطفا امتیاز دهید
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب مدیر سایت

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

    همین حالا سفارش دهید