بهترین برند پارکت لمینت را چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین برند پارکت لمینت

چگونه بهترین برند پارکت لمینت خریداری کنیم؟

احتمالا برای شما هم پیش آمده که بهترین برند پارکت لمینت چیست؟ چطوری بهترین برند را بخریم؟ از کجا بخریم؟ ویژگی های بهترین برند پارکت لمینت چیست؟

زمانی که قصد خرید پارکت لمینت را دارد این سوالات برایتان پیش می آید.

پارکت لمینت ایرانی یا خارجی بهتر است؟ مرکز فروش پارکت لمینت کجا میباشد ؟​

بهترین برند پارکت لمینت در ایران چیست؟ انواع برند پارکت چه نام دارد؟

آیا پارکت لمینت بر روی سنگ و سرامیک نصب میشود؟

در ادامه این مقالات سعی میکنیم به تمامی سوالاتی که در ذهن خود دارید پاسخگو باشیم.

به صورت کلی باید عرض کنیم هیچ بهترینی وجود ندارد و بهترین برند پارکت لمینت به بودجه شما، رنگ انتخابی و ضخامت انتخابی پارکت لمینت بستگی دارد.

به عنوان مثال در پارکت های ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب پارکت لمینت آرتا از بهترین های بازار می باشد.

در صورتی که دنبال این موضوع باشید که کمی بیشتر هزینه کنید و برند معتبر ترکیه ای بگیرید، پارکت لمینت واریوکلیک گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

به شکل کلی هنگام خرید پارکت این نکته را می بایست مد نظر داشته باشید که از لحاظ کیفی، بهترین پارکت لمینت ها به ترتیب برای اروپا و به خصوص آلمان سپس ترکیه و بعد ایران می باشد. البته در این بین استثنا هایی هم وجود دارد اگر دنبال یک جنس با کیفیت ایرانی و ضریب سایش مناسب می گردید ما پارکت لمینت دکو را به شما توصیه می کنیم.

ویژگی های بهترین برند پارکت لمینت:

  • دارای کلیک های قوی
  • دارای مقاومت در برابر نور خورشید
  • دارای لایه ضد خش
  • مقاومت در برابر خراشیدگی
  • مقاومت در برابر فشار
  • مقاومت در برابر رطوبت
  • قابل استفاده در سیستم گرمایش از کف

بهترین برند پارکت لمینت آلمانی:

نام آلمان همیشه با نام بهترین برنده در هر صنعتی گره خورده است.

از صنعت خودرو که برندهایی همچون بنز، بی ام دبلیو، فولکس و… تا صنایع ورزشی که برندهایی چون پوما و آدیداس را این کشور دارا است تا در صنایع دکوراسیون که پارکت لمینت هم جزوی از این صنعت می باشد. در صنعت پارکت لمینت کشور آلمان با برندهایی چون پارادور، کلاسن، وینئو، وروکس،ایگر و کرونوتکس در بازار ایران حضور دارند. برندهای نام برده همگی از برندهای بسیار باکیفیت و به نوعی صاحب شناسنامه در ایران هستند و می توانید با خیال راحت این لمینت ها را تهیه و از بایت کیفیت خیالتان راحت باشد.

اگر قصد خرید پارکت لمینت را دارید و اطلاعات کافی ندارید به شما پیشنهاد میکنیم تا مقاله ی عوامل موثر بر قیمت انواع پارکت لمینت را از دست ندهید.

بهترین برند پارکت لمینت ایرانی:

صنعت پارکت لمینت ایران در سال های گذشته حقیقتا پیشرفت زیادی داشته و در چند سال گذشته در این سال ها توانسته اند که پیشرفت خیلی زیادی در این زمینه داشته باشند.کارخانه آرتا در این موضوع پیشرو بود و توانسته است که با جنس با کیفیت خود باب تولید این محصول را در ایران باز نمود. هم اکنون شرکت های امیران کلیک، ایزوفام، آرتا، هوایی اصفهان سر آمد تولید کننده های داخلی هستند. برندهای آرتا، ایزوفام، دکو، آیدا، زد۴ از برترین برندهای موجود پارکت لمینت در ایران می باشند.

بهترین برند پارکت لمینت ترکیه ای:

کشور ترکیه در سال های اخیر پیشرفت زیادی در صنایع کف پوش و بخصوص پارکت لمینت داشته اند.

شرکت ها ی ای جی تی، ایشیک، کاستامانو، یلدیز از برترین تولید کنندگان پارکت لمینت در ترکیه هستند.

قیمت بهترین برند پارکت:

همان طور که گفته شد بهترین برند های تولید کننده پارکت لمینت معمولا بر اساس کشور تولید کننده شان معرفی می شوند. طبیعتا بهترین برند پارکت لمینت چینی قیمت اش با بهترین برند پارکت آلمانی متفاوت است. جهت اطلاع از آخرین قیمت های برندهای پارکت لمینت با بخش فروش شرکت دیجی پالیزی در تماس باشید.

لطفا امتیاز دهید
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب مدیر سایت

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

    همین حالا سفارش دهید