قیمت و راهنمای خرید کاغذ دیواری ساده

قیمت کاغذ دیواری ساده

بررسی قیمت کاغذ دیواری ساده:

متغییر بودن قیمت کاغذ دیواری ساده به چه عواملی بستگی دارد؟

در این نوشته شما را در خرید کاغذ دیواری ساده راهنمایی می کنیم.

گاهی اوقات افراد به قصد خرید کاغذ دیواری ساده وارد بازار می شوند و بدون اطلاعات کافی اقدام به خرید می کنند. اما حتما قبل از اقدام به خرید برخی از موارد نظیر رنگ مورد نظر، طرح، جنس کاغذ دیواری و قیمتی که برای خرید آن در نظر گرفته اید را مشخص کنید. زمانی که به مرحله ی خرید می رسید گفته های فروشندگان شما را سردرگم میکند، برخی از آنها براساس متراژ به شما قیمت می دهند و برخی دیگر بر اساس تعداد رول و اگر شما از قبل در مورد قیمت رول کاغذ دیواری اطلاعات نداشته باشید ممکن است دچار سردرگمی شوید.

نقش کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل:

یکی از راهکارهای اساسی تغییر دکوراسیون منزل تغییر کاغذ دیواری است.

اگر بخواهیم از دکوراسیون مدرن در طراحی داخلی منزل خود استفاده کنیم باید در انتخاب کاغذ دیواری دقت کنیم.

معمولا برای طراحی مدرن از کاغذ دیواری های مدرن استفاده می شود

در طراحی دکوراسیون کلاسیک سعی کنید از کاغذ دیواری هایی با سبک کلاسیک استفاده کنید.

در انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب می توانید از طرح های کاغذ دیواری پوستری نیز استفاده کنید.

اگر بخواهید اتاق کودک خود را تزئین کنید می توانید از کاغذ دیواری طرح اتاق کودک استفاده کنید.

نکته ای که بسیار حائز اهمیت است رنگ کاغذ دیواری اتاق کودک است که بسته به جنسیت کودک انتخاب می شود.

خرید و قیمت کاغذ دیواری ساده:

اطلاعات کلی که باید پیش از خرید کاغذ دیواری بدانید این است که برای کاغذ کردن دیوارهایتان به چند رول کاغذ دیواری احتیاج دارید. با مشخص شدن تعداد رول مورد نیاز می توانید برآوردی از قیمت هر رول کاغذ دیواری ساده و طرح دار داشته باشید و هزینه ی نصب آن را نیز به صورت حدودی محاسبه کنید. با دیجی پالیزی تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با نحوه ی محاسبه ی تعداد رول های مورد نیاز و محاسبه ی قیمت هر رول کاغذ دیواری آشنا شوید.

 

 

قیمت کاغذ دیواری ساده بهتر است یا رنگ:

بسیاری از افراد هستند که استفاده از کاغذ دیواری را به رنگ آمیزی دیوار ها ترجیح می دهند.

زیرا کاغذ دیواری ها تنوع بیشتری دارند و از طرفی مدت زمان نصب آنها نسبت به رنگ آمیزی کوتاه تر است و در برخی از مواقع کاغذ کردن دیوار ها از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر است. پر واضح است کسانی که قصد خرید کاغذ دیواری را دارند همواره به دنبال کاغذ دیواری های قیمت مناسب می گردند تا هزینه های آنها بالا نرود.

قیمت کاغذ دیواری ساده:

البته این موضوع قابل تامل است که قیمت کاغذ دیواری ساده و قیمت هر رول کاغذ دیواری ایرانی با توجه به نرخ به روز بازار متغیر است. گاهی اوقات انواع خاصی از کاغذ دیواری ها گران تر از بقیه هستند، برای مثال کاغذ دیواری قابل شستشو، یا خارجی از انواع غیر قابل شستشو و ایرانی گران تر هستند و کسانی که ترجیح می دهند از انواع ارزان استفاده کنند بهتر است پیش از خرید اطلاعاتی در مورد قیمت هر رول کاغذ دیواری ایرانی کسب کنند.

حتما بخوانید: در مقاله ای به ویژگی ها و انواع کاغذ دیواری ساده پرداخته ایم برای مشاهده روی نوشته کلیک نمائید.

کاغذ دیواری اتاق خواب:

خرید کاغذ دیواری اتاق خواب شاید واژه ای کلی باشد.

برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب چه باید کرد؟

در ابتدا باید مشخص شود که اتاق خواب مربوط به چه رنج سنی و چه جنسیتی می باشد.

کاغذ دیواری اتاق خواب به انواع مختلف کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه و سرانه، نوجوان، عروس، کودک و … طبقه بندی می شود. هر کدام از این افراد دارای سلیقه ی متفاوتی بوده و متناسب با روحیات و سلیقه ی خودشان باید خرید کاغذ دیواری انجام داد. عموما کاغذ دیواری هایی زنده با طرح و رنگ های شاد برای اتاق خواب انتخاب می شوند، چرا که اتاق خواب محلی برای استراحت است و برای فراغت از دغدغه های روزانه انتخاب کاغذ دیواری به رنگ های روشن می تواند بهتر باشد.

قیمت کاغذ دیواری ساده با کیفیت مناسب:

کاغذ دیواری ارزان قیمت اغلب از کاغذ دیواری های ساخت ایران یا چین میباشند.

پس هیچ شکی در آن نیست از نظر کیفیت با سایر انواع کاغذ دیواری توان رقابت ندارد.

این کاغذ دیواری ها همچنان پر کاربرد هستند و از پرفروش ترین ها میباشند.

این نوع کاغذ دیواری بیشتر مورد پسند طبقه متوسط یا افرادی است که میخواهند مدتی محدود در محلی زندگی کنند و تصمیم به خرج کردن هزینه زیاد ندارند.

راهنمای خرید کاغذ دیواری:

افرادی که قصد دارند در دکوراسیون داخلی منزل خود تغییر و تحولاتی حاصل کنند و به دنبال راه کار هایی ارزان هستند میتوانند با تغییر کاغذ دیواری منزل این کار را بکنند.

اما تنوع کاغذ دیواری های موجود در بازار اغلب افراد را سر در گم می کند.

به همین دلیل بهتر است پیش از رفتن به بازار برای خرید کاغذ دیواری، مدل های مختلف آن را در سایت ها مشاهده کنید و متناسب با سبک خانه و سلیقه ی خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی دیحی پالیزی در راستای کمک به شما عزیزان جهت خرید کاغذ دیواری آسان این امکان را برای شما فراهم کرده است که از مدل های مختلف این مجموعه دیدن نمایید و طرح و رنگ مورد نظرتان رابا مراجعه به فروشگاه خریداری نمایید.

راهنمای محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری:

واحد اندازه گیری کاغذ دیواری تعداد رول می باشد.

بنابراین در هنگام خرید نیز قیمت را بر مبنای تعداد رول خریداری شده محاسبه می کنند.

اما همانطور که در بالا نیز اشاره شد بعضی از مواقع اتفاق می افتد که فروشندگان بر مبنای متراژ به شما قیمت می دهند، در چنین مواقعی برای اینکه بتوانید یک حساب سرانگشتی انجام دهید و سردرگم نشوید می توانید قیمت کاغذ دیواری را به قیمت بر اساس متراژ تبدیل کنید. برای این کار قیمت بر مبنای هر رول را به مساحت کاغذ دیواری تقسیم کنید، سعی کنید تعداد رول کاغذ دیواری را به درستی محاسبه کنید که مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتر نباشید، البته خریداری چند رول از کاغذ دیواری برای استفاده در هنگام آسیب دیدگی منطقی است و بهتر است شما هزینه ی بیشتری را متقبل شوید.

 

3.5 (70%) 4 votes
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب مدیر سایت

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

    همین حالا سفارش دهید