بهترین چمن مصنوعی برای خانه، ویلا و مدارس

بهترین چمن مصنوعی

معرفی بهترین چمن مصنوعی:

در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین چمن مصنوعی برای استفاده در فضاهای مسکونی، اداری و تجاری بپردازیم.

اگر شما هم به دنبال ایده ی جدیدی برای تغییر و زیباسازی منازل، پاسیو، اطراف استخر، ویلا، محیط بازی کودکان، ‏رستوران، هتل و … هستید، می‌توانید با بکار گیری انواع چمن مصنوعی به جای چمن طبیعی، محیطی سرسبز، زیبا و ‏همواره بهاری داشته باشید.‏

مدارس، دانشگاه ها و محیط های آموزشی:

با توجه به اینکه دانش آموزان و دانشجویان ساعت‌های زیادی از طول روز را در محیط‌های آموزشی و مدارس و دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل هستند، آرامش و سرزندگی و سرسبزی این محیط برای خانواده‌ها و مسئولین بسیار حائز اهمیت است. استفاده از انواع چمن مصنوعی می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای این محیط باشد چرا که علاوه بر زیبایی و سرسبزی، همواره محیطی شاد و پاک برای جوانان و نوجوانان ایجاد می‌کند.

تا در کنار تحصیل علم و دانش از زیبایی‌های طبیعت هم لذت ببرند.

چمن مصنوعی مناسب برای مدارس باید دارای استانداردهای زیر باشد:

. دیتکس بالا
. ساختار فیلامنت ویژه و مقاوم سازی شده
. لایه زیره و بکینگ مقاوم و با دوام
. ارتفاع و تراکم متناسب با نوع کاربری

کفپوش منازل و روف گاردن:

بهترین چمن مصنوعی نیاز به رنگ آمیزی ندارند و تنوع بسیار زیادی در نوع بافت آنها وجود دارند.

عمرشان بسیار طولانی‌تر ‏از کامپوزیت و یا کفپوش چوبی است.

به این خاطر گزینه مناسبی برای کفپوش منازل و یا روف گاردن ها هستند.

شما و ‏خانواده تان با استفاده از این کفپوش می توانند احساس لذت استفاده از چمن‌های نرم را داشته باشید و این بسیار ‏زیباتر از استفاده از کفپوش‌های سفت و غیرقابل انعطاف است. شما می‌توانید یک باغ زیبا روی پشت بام خود ایجاد ‏کنید و با دیدن آن احساس کنید در طبیعت سرسبز هستید.‏

همچنین می‌توانید با استفاده از چمن مصنوعی در بالکن نیز فضای شاد و متفاوتی ایجاد کنید.

 

 

زمین های ورزشی:

اگر شما بخواهید یک زمین تمرین گلف و یا تنیس در حیاط خلوت و یا گوشه ای از فضای بیرونی ساختمان خود داشته باشید، به راحتی و با هزینه‌ای بسیار مختصر می‌توانید آن را ایجاد کنید. چمن‌ های مصنوعی با ایجاد فضایی کاملا سرسبز و زیبا، محیطی برای کنار خانواده بودن و لذت بردن شما فراهم می‌کند. چمن مصنوعی فوتسال یکی از پرطرفدارترین‌ها میان چمن های مصنوعی ورزشی است. سیستم چمن مصنوعی بدون شن از کاربردهای فراوان برخوردار بوده و برای رشته ورزشی تنیس قابل توجه قرار می‌گیرد. فلت‌های SPF، LSR و PP با تراکم بالا تولید شده و امکان ورزش و تمرین با کفش‌های معمولی به جز کفش‌های استوک دار برای همه ورزش‌ها وجود دارد.

استفاده از بهترین چمن مصنوعی در محیط های عمومی:

طبیعت و عناصر طبیعی برای ما انسان ها همیشه جذاب و دلپذیر است.

با و جود گسترش زندگی شهر نشینی و دور ‏شدن انسان‌ها از فضای طبیعی، میل و گرایش به طبیعت همچنان پا برجاست و از هر فرصتی برای ایجاد یک فضای سبز ‏کوچک برای اطراف محل زندگی خود استفاده می کنیم. استفاده از انواع چمن مصنوعی برای پارک ها، رستوران ها می‌‏تواند جایگزین مناسبی برای چمن طبیعی باشد. زیرا علاوه بر مقاومت بالا در برابر باد، باران و برف در برابر اشعه ماوراء ‏بنفش نور خورشید هم مقاوم می باشد. ضمن اینکه نگهداری و نظافت آنها بسیار راحت است، نیازی به کوددهی، استفاده از ماشین چمن زنی، چیدن علف های هرز ندارند.‏

یکی از مکان‌های مورد علاقه ما برای اجرای چمن مصنوعی باغ تالارها هستند.

استفاده از بهترین چمن مصنوعی در باغ تالارها، ویلاها و درور استخر:

برای ایجاد فضایی زیبا و باطراوت در میهمانی‌ها و دورهمی‌ها می‌توانید از انواع چمن مصنوعی استفاده کنید.

شما با کنار هم قراردادن درختان و گل‌های طبیعی و چمن مصنوعی به عنوان کفپوش باغ و یا ویلای خود، مناظری بسیار زیبا و خاطره انگیز خلق می‌کنید. در ادامه‌ی معرفی انواع چمن مصنوعی باید گفت، یکی دیگر از کاربردهای چمن مصنوعی استفاده در ویلاها و در اطراف استخرها میباشد. این چمن‌ها به علت قابلیت بسیار بالا در مقابل ‏مشکلات جوی و اشعه ماوراء بنفش نورخورشید، گزینه بسیار مناسبی برای این محیط هستند. استفاده از اشکال ‏هندسی خاص برای چیدمان آنها، استفاده از رنگ‌های مختلف و بافت‌های متفاوت می‌تواند در زیبایی هر چه تمام تر این ‏محیط نقش بسزایی داشته باشد.

افزایش طول عمر بهترین چمن مصنوعی:

برای افزایش عمر و پایداری چمن مصنوعی در برابر فرسایش ناشی از کاربرد مستمر، سنگین و دراز مدت، میتوان از ماسه سیلیس استفاده کرد. ماسه سیلیس به میزان ۵ تا ۱۰ کیلوگرم در هر متر‌مربع (بسته به نوع و میزان کاربری) داخل چمن ریخته می‌شود. با این کار فضای خالی میان فیلامنت ها پُر شده و سبب می‌شود فیلامنت ها به صورت قائم، عمودی و استوار قرار بگیرند. در این حالت، اصطکاک میان فیلامنت ها به حداقل رسیده و از شکسته و جویده شدن آن جلوگیری می‌شود.

همچنین سطح لایه زیره (بکینگ) پوشیده میشود و از آسیب تابش نور خورشید و پرتوی فرابنفش و تماس اشیاء تیز و سخت در امان می‌ماند. ماسه سیلیس وزن سنگینی داشته و سبب می‌شود چمن در محل خود به صورت ثابت و بی حرکت بماند و با فعالیت های فیزیکی سنگین، جا به جا و کشیده نشود. عاری بودن از فلزات سنگین مانند سرب و …، مواد حساسیت زا، مواد سمی و تهدید کننده سلامت انسان و محیط زیست از مهم ترین الزامات چمن مصنوعی مناسب برای مکان های پرتردد می‌باشد.

مشاهده کامل محصولات چمن مصنوعی بهمراه قیمت در سایت دیجی پالیزی

لطفا امتیاز دهید
0
برچسب ها :
نویسنده مطلب مدیر سایت

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

    همین حالا سفارش دهید